|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
sushiboy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 16-Juni-2010 kl. 22:15 |
|
Hej med jer. Jeg har en Philips 221T1SB tilsluttet en aktiv antenne, et tv som jeg købte i november 2009. Anyway, indtil for nogle måneder kunne vi godt se de digitale undertekster i DR1s TV-avisen, men det er ikke længere tilfældet. Jeg har ellers sat "Underteksttype" til "Hørehæmmet" og "1st undertekster" og "2nd undertekster" til Dansk, men intet dukker op.
Efter at have taget kontakt til Philips kundeservice har de foreslået mig at gendanne fabriksindstillingerne, hvilket jeg også har gjort, men det har ikke ændret på situationen. Hvad kan grunden mon skyldes? Skulle det have noget med følgende at gøre:
Der findes ikke nogen firmware updates til det tv svjv.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Undertekster på DR1 er fastbrændte, så det hjælper ikke at skifte mellem undertekst og undertekst for HH.
|
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Velkommen til Recordere Forum, sushiboy!
Er du ude efter den tekstning for hørehæmmede, der kan ses ved at gå ind på tekst-tv side 399? |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|
|
||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
DR skriver følgende om Undertekster og tekstning for hørehæmmede
Hvis du modtager DR kanaler med antenne |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
sushiboy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Hej med jer.
Beklager at jeg har været lidt fraværende, fik nemlig ny cpu til computeren i går, som skulle sættes i. Og fik samtidig lejlighed til at få orden på kablerne i kabinettet, så airflow'et er forhåbentlig forbedret - om ikke andet er det nu lettere at få fat på harddiskene, osv. :-) Anyway, jeg havde godt nok hørt om "tekst-tv 399"-underteksterne, men for nogle måneder siden kunne jeg nemlig bare aktivere undertekster ved at sætte det op i tv-opsætningen. Men den aktiverer måske i virkeligheden "tekst-tv 399"-underteksterne? Herhjemme (omtalte tv står andetsted) bruger jeg en Denver DMB 105HD-tv-tuner, og der kan man nemlig få underteksterne frem ved at aktivere det i tv-tuner-opsætningen. Men uagtet siger jeg tak for jeres hjælp; så må jeg prøve tekst-tv side 399. :-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |