|
Manglende undertekster |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glazzy76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2014 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2014 kl. 10:14 |
Hej
Har et problem med undertekster når jeg afspiller fra min WDMyBookLive til mit Samsung F8005. På nogle film/serier vil den gerne tage undertekster med, men på de fleste vil den ikke. Lægger srt-filen i samme mappe som filmen. Synes jeg har prøvet alt, kan ikke finde et mønster hvornår de er med og hvornår de ikke er. Nogen forslag - er ved at blive sindsyg ![]() På forhånd tak og god dag. Mvh Thor
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omdøb underteksten til det samme som filmen.
Fx Over The Top.mkv Over The Top.srt Hvis dette ikke virker, så det fordi den skal ligges ind i mkv filen med mkvmerger |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Glazzy76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2014 Status: Offline Point: 15 |
Fantastisk, troede egentlig jeg havde gjort det, men manglede lidt tegn hist og pist.
Tusind tak for hjælpen, god dag
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
Og husk også, at nogle afspillere er ligeglade med om du bruger f.eks. store bogstaver til filmen og små til underteksten eller omvendt, mens andre vil have det nøjagtig ens. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |