recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler apps på Panasonic Smart Viera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler apps på Panasonic Smart Viera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sivasli_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sivasli_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler apps på Panasonic Smart Viera
    Sendt: 16-August-2016 kl. 22:53
Halløjsa

Jeg har fået mulighed for at streame lidt udenlandsk tv via to apps der hedder smart iptv og ss iptv, hvor jeg skal hente app'en ned på mit tv.. Men kan simpelthen ikke få søge muligheden og appen findes ikke på panasonic tvet.. Er der en anden måde at hente disse på? Er der en skjult menu på mit tv et eller andet sted?

Takker på forhånd
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 02:38
Hej.

Jeg ved ikke hvilken udenlandsk TV kanal du ønsker at se?

Men de nævnte Apps er kun beregnet til et enkelt eller højst to mærker af TV.

Jeg ville kigge efter, om du ikke kan se de samme udenlandske TV kanaler med en universal Apps som FilmON.

Den kører både på en PC eller en Android enhed. Hvis enheden har en HDMI udgang kan du den vej se det på dit TV.

Men ellers kan man caste til en ChromeCast.

Der findes endda en udgave det kan køre i en browser:


Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 17-August-2016 kl. 02:40
Til top
Sivasli_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sivasli_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 09:26
Hej Carsten
 
Tak for input.
 
Vil tage det til overvejelse.
 
Tænker på google chromecast - men hvis man kan finde apps som SS iptv eller Smart Iptv
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu