recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler DR HD, TV3 og SVT1 HD i WMC7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler DR HD, TV3 og SVT1 HD i WMC7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cossie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cossie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler DR HD, TV3 og SVT1 HD i WMC7
    Sendt: 06-November-2012 kl. 21:11
Hej Alle.

Jeg har fået lagt kabel-tv ind (grundpakken)

Jeg har ikke et fjernsyn med DVB-C og vi ser generalt det meste tv via WMC7, så jeg har skitet min DVB-T tuner ud med en HD Homerun

Jeg scanner efter kanaler i HD Homerun setup, og den finder dem alle, jeg kan også se alle kanaler via HD Homerun QuickTV.

Men når jeg så scanner kanaler via WMC er der ikke dem alle der kommer med.

Jeg mangler ihvertfald 3 kanaler

DR HD
TV3
SVT1 HD

Er der nogen som har nogle bud/ideer til hvorfor jeg mangler lige præcis de her kanaler og hvad jeg kan gøre for at få dem igen.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Cossie Cossie skrev:

DR HD
TV3
SVT1 HD

Er der nogen som har nogle bud/ideer til hvorfor jeg mangler lige præcis de her kanaler og hvad jeg kan gøre for at få dem igen.
Som oftest er problemet indstråling i kabel, stik og samlinger, fra andre radiotjenester, som f.eks. DVB-T sendere.
Vejledning:

Der er mange tråde om emnet her i forum, som f.eks.:
Hvilke kanaler afhænger af hvor i landet.
Med manglende TV3 vil jeg gætte på du bor i Kbh. området? Wink

Mvh JørgenT

Til top
Cossie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cossie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

DR HD
TV3
SVT1 HD

Som oftest er problemet indstråling i kabel, stik og samlinger, fra andre radiotjenester, som f.eks. DVB-T sendere.
Vejledning:

Der er mange tråde om emnet her i forum, som f.eks.:
Hvilke kanaler afhænger af hvor i landet.
Med manglende TV3 vil jeg gætte på du bor i Kbh. området? Wink

Mvh JørgenT

Hejsa Jørgen.

Jeg bor i Jyllinge så godt gættet ;-)

Jeg kan se det er lidt af en videnskab med de stik/kabler

Jeg undrer mig dog stadigvæk over at QuickTV sagtens kan afspille kanalerne med WMC ikke kan, den kræver måske lidt bedre signal før den vil vise kanalen.

Som det er nu har jeg sat min HD Homerun direkte i stikket fra Yousee, med færdiglavet anetennestik jeg havde liggende, kvaliteteten af det stik kender jeg dog ikke.

/Jesper
Til top
Cossie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cossie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 20:44
De var så opsætning af min HD homerun der var problemet.

Mente nu ellers jeg havde været den voldsomt lange tråd igennem, men der var noget jeg havde misset der :-)
Til top
vacDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vacDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 09:25

Mente nu ellers jeg havde været den voldsomt lange tråd igennem, men der var noget jeg havde misset der :-)

Du må gerne dele det med andre. :)
Hvad havde du misset ?
Samsung LE40A656/676

Samsung HT-X715

Samsung SWA-4000

Samsung MR-00EA1
Til top
Cossie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cossie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2012 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af vacDK vacDK skrev:

Du må gerne dele det med andre. :)
Hvad havde du misset ?

Ja det sgu jeg selvfølgelig have gjort :-)

Jeg manglede at sætte InjectNITsdt under advanced i setup af HD homerun

Jeg havde læst det i tråden, men var blevet forvirret på et højere plan om hvilke OS/mediacentre versioner det galdt for.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu