|
Mangler DR HD, TV3 og SVT1 HD i WMC7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Cossie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2012 kl. 21:11 |
|
Hej Alle.
Jeg har fået lagt kabel-tv ind (grundpakken) Jeg har ikke et fjernsyn med DVB-C og vi ser generalt det meste tv via WMC7, så jeg har skitet min DVB-T tuner ud med en HD Homerun Jeg scanner efter kanaler i HD Homerun setup, og den finder dem alle, jeg kan også se alle kanaler via HD Homerun QuickTV. Men når jeg så scanner kanaler via WMC er der ikke dem alle der kommer med. Jeg mangler ihvertfald 3 kanaler DR HD TV3 SVT1 HD Er der nogen som har nogle bud/ideer til hvorfor jeg mangler lige præcis de her kanaler og hvad jeg kan gøre for at få dem igen.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som oftest er problemet indstråling i kabel, stik og samlinger, fra andre radiotjenester, som f.eks. DVB-T sendere.
Vejledning:
Der er mange tråde om emnet her i forum, som f.eks.:
Hvilke kanaler afhænger af hvor i landet.
Med manglende TV3 vil jeg gætte på du bor i Kbh. området?
![]() Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
Cossie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Status: Offline Point: 30 |
|
Hejsa Jørgen. Jeg bor i Jyllinge så godt gættet ;-) Jeg kan se det er lidt af en videnskab med de stik/kabler Jeg undrer mig dog stadigvæk over at QuickTV sagtens kan afspille kanalerne med WMC ikke kan, den kræver måske lidt bedre signal før den vil vise kanalen. Som det er nu har jeg sat min HD Homerun direkte i stikket fra Yousee, med færdiglavet anetennestik jeg havde liggende, kvaliteteten af det stik kender jeg dog ikke. /Jesper
|
||
![]() |
||
|
De var så opsætning af min HD homerun der var problemet.
Mente nu ellers jeg havde været den voldsomt lange tråd igennem, men der var noget jeg havde misset der :-)
|
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
|
Du må gerne dele det med andre. :) Hvad havde du misset ? |
||
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
||
![]() |
||
|
Ja det sgu jeg selvfølgelig have gjort :-) Jeg manglede at sætte InjectNITsdt under advanced i setup af HD homerun Jeg havde læst det i tråden, men var blevet forvirret på et højere plan om hvilke OS/mediacentre versioner det galdt for. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |