|
Mangler DR Radio streams |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2017 kl. 10:45 |
Jeg har før haft lyttet til DRs mp3 radio streams på min Onkyo TX-NR579, men nu er der ikke forbindelse til serveren.
Jeg har brugt de links som DR oplyser på denne side: Er der kommet nye links, eller hvad kan jeg gøre ?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor bruger du ikke VTUNER??
Opret en konto på VTUNER, tilslut din receivere ud fra det nummere du finder i receiveren under VTUNER. Her kan du så lave en favorit liste over de radio kanaler du vil hører |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Er pt. gået over til vTuner, men var nu ellers glad for de direkte links.
Tak til PerW.
|
|
![]() |
|
AarhusBruger ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2009 Status: Offline Point: 118 |
De direkte links virkede heller ikke hos mig på SONOS her i morges, men nu virker de igen. Måske har de bare været nede.
|
|
![]() |
|
Det vil jeg prøve i morgen.
Tak til AarhusBruger.
|
|
![]() |
|
Nu tester jeg direkte links og de virker igen
![]() Men der står ikke stationens navn i displayet
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Mon ikke det blot er midlertidigt, p.g.a. det ikke har fungeret... M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |