recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler en boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler en boks?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hurrij Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hurrij Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler en boks?
    Sendt: 17-April-2014 kl. 22:09
Hej'

Hvad jeg har:
Jeg har en laptop (lenovo t440s) med tilhørende docking station og et par skærme som arbejdskontor.
Ved siden af har jeg en tv raol med et tv, et par b&w højtaler og en billig sorrund forstærker med airplay.
Jeg overvejer KRAFTIGT at købe en ps4.
Udover det har jeg et mini atx bundkort liggende samt en 256gb ssd disk, som ect kunne bruges til noget.

Hvadd jeg mangler(nonCloud):
Jeg mangler backup af mine billeder og film fra iphone. De skal lageres på en harddisk jeg selv har stående der hjemme. Gerne noget kan ske automatisk når min iphone tilsluttes mit wifi.

jeg mangler at kunne få lyd fra mit anlæg fra min arbejds plads af, hvor jeg ikke er tvunget til at skal ned og skiffte kanel på min reciver, men blot kan styre det fra pc'en.
Musikken kan komme fra stremingstjenester og en harddisk.

Film skal ligeledes kunne afspilles på tv'et, men styres fra pc'en. et plus hvis smartphones ligeledes kan afspille filmene.

Jeg ved ikke om jeg er på udkig efter et mediecenter, en nasboks, kan ps4 håndtere nogle af mine udfordringer.

Jeg er træt af kabler, fjernbetjeninger, infarød, reciver der ikke selv kan finde ud af at slå over på hdmi når man sætter et kabel i den osv.
Og derudover mangler jeg lagerplads og smarte services til noget syncronisering af data fra iphone.

budget 3k, men billigst som muligt.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 10:14
Til alt det. Samle en pc med mini itx og med AMD cpu, og et godt mellem grafik kort, hvis der også skal spilles, og xbox kontroller.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu