|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 28-December-2008 kl. 02:29 |
Hej alle
Har fået et guitar hero med trommer mikrofon og en guitar til min ps3.. Vil nu gerne have så der også er en der kan spille bas samtidigt, men kan ikke finde guitaren til guitar hero world tour, ville høre om der nogle der har fundet denne?? Har fundet den på amazon.com men de vil ikke sende den til lille danmark ![]() |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
http://www.coolshop.dk/catalog/product/54224-guitar-hero-iii -(3)--legends-of-rock-standalone-guitar--for-ps3
godt nok ikke den nye model.. ellers kan man købe denne her på et tidspunkt.. http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstation_3/contr ollers/devices/5048&cl=us,en Redigeret af Henrik_s - 28-December-2008 kl. 02:51 |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
shit den nederste ser vil ud, men okay 200 dollar er lidt over budgettet :)..
Tak for svaret:) tror også jeg ude i sådan en les paul guitar |
|
![]() |
|
![]() |
synes bare det lidt øv der ingen der har guitaren som følger med i pakken.. alene |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Prøv evt. www.amazon.co.uk eller .DE.
De har vist en del forskellige. Om det så kan betale sig frem for at købe spil +guitar, ved jeg ikke. /Kofoed |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
måske du kunne købe spil+guitar pakken og derefter sælge spillet? rock band instrumenter virker med GHWT, så potentielle købere burde der være
|
|
![]() |
|
![]() |
amazon har den men sender ikke til Dk :( tror jeg bestiller en les paul fra coolshop.dk tak for svarene :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |