recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mangler EPG knap i MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmangler EPG knap i MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tonnilerche Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2008
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: mangler EPG knap i MCE
    Sendt: 07-Februar-2009 kl. 19:53

Davs i stuen.

Har et hjemmebygget mediacenter med Vista og bruger MCE..

Vi har i dag monteret et LifeView Trio PCI Express tv-tuner kort ( analog, dvb-t og dvb-s ).

Den finder fint kanalerne i MCE, men jeg mangler EPG knappen yderst i højre side under "tv" i MCE-programmet??

Det var ikke et problem med den gamle usb-tuner ( der blev udskiftet pga billedet hakkede ).

Der følger et Cyberlink TVEnhancer program med - heri fungerer EPG ganske fint, men vi forsøger at køre alt over MCE..

Hvad foregår der i hovedet på den dumme maskine? LifeView-tuneren understøtter EPG ( står på pakken ).

Jeg har været inde under hver kanal og tilføje "programguide" til den, men man kan ikke vælge andre end den specifikke kanals guide ( fx DR1 guide til dr1 kanal ), med den gamle tuner kunne man vælge på en rulleliste..

Nogle kloge hoveder? :)

Til top
tonnilerche Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2008
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2009 kl. 19:58

Løsning fundet - så kan jeg lære at læse wizard'en igennem i MCE når den søger kanaler :)

Emnet må slettes af admin :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu