|
Mangler hjælp til valg af USB Dockingstation |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sukkermand23 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:53 |
Hey.
Jeg mangler hjælp til at finde en Dockingstation der både har USB 3.0 og kan klare 3TB HDD. Da jeg har en 3TB HDD som ikke virker i de dockingstationer, som jeg har i forevejen. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mon ikke det snarere skyldes at dit OS ikke ud af boksen understøtter 4K blokke som din HDD er sat op til? - har godt nok aldrig hørt om at en HDD ikke har været "kompatibel" med en standard USB-port.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Hvilke docking stations har du i forvejen ? Mere så vi ikke begynder at forslå, dem du har !
Men prøver alligevel. Deltaco, Zalman og Raidsonic har nogle USB3 docking stations til 1 eller 2 hdd i (2.5 el. 3.5)
Bl.a denne Raidsonic IB-120StU3-Wh hos proshop.dk til 379 kr. som jeg selv overvejer ret kraftigt. Den kan klare op til 3TB, har USB 3 og JBOD function. Specs fra Raidsonic -> her
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Sukkermand23 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 40 |
Den ene er gået i stykker, så den har jeg smidt ud, men den anden er en LogiLink Dockingstation.
Jeg tjekker dit bud på en ny dockingstation ud når jeg får tid.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |