recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler inspiration!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler inspiration!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hurrij Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hurrij Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler inspiration!
    Sendt: 14-December-2012 kl. 10:30
Hej

Jeg har købt mig en andels bolig og stuen skal indrettes!

Har skaffet mig en sofa og har i forvejen et 40" tv, hk forstærker og et par kompakte b&w højtaler.

Jeg har en stor væg til at lave noget fedt.

Det jeg havde i tankerne var at have noget baggrund. En hvid væg er for kedelig og resten af rummet er hvidt.
Jeg ville gerne have et tv møbel hvor man kan skjule ledninger og lave en baggrund. Tænker baggrunden skal være noget grøn natur eller noget blåt vand.

Derudover skal der være et lille tv møbel med plads til forstærker, eller et stort tv møbel som kan skjule ledninger, men alligevel sådan at man kan se baggrunden af væggen.

Højtalerne skal på stativer eller op på væggen.

Men jeg mangler virkelig inspiration til at lave noget fedt noget, så hvor finder jeg billeder af hængende tv'er med flotte væg baggrunde?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 11:18
Det mener du vel ikke! En rolig mørkegrå (antrazit) væg er at foretrække for at skabe ro og kontrast til alt det hvide.
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af hurrij hurrij skrev:

Min egen tanke, hvis jeg havde en stor væg var en projektor Smile

Der må da kunne findes masser af inspiration på nettet, men her en meget hurtig brainstorm, hvor der kun er lagt vægt på det æstetiske (ved godt det ikke lige er natur eller vand). Ellers kan man jo også eksperimantere med lys, eksempelvis Philips Living Colors - så kan du få en hvid væg både grøn og blå efter behov, og det kan slukkes når der ses film (ps. jeg har ikke selv prøvet det, så jeg garanterer ikke for resultatet). Ellers kan man da vist få tapet i alle farver og mønstre efterhånden.
Fortsat god jagt.

Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 14:22
Tjek houzz som inspirations kilde
Til top
hurrij Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hurrij Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af maagren maagren skrev:

Oprindeligt skrevet af hurrij hurrij skrev:

Min egen tanke, hvis jeg havde en stor væg var en projektor Smile

Der må da kunne findes masser af inspiration på nettet, men her en meget hurtig brainstorm, hvor der kun er lagt vægt på det æstetiske (ved godt det ikke lige er natur eller vand). Ellers kan man jo også eksperimantere med lys, eksempelvis Philips Living Colors - så kan du få en hvid væg både grøn og blå efter behov, og det kan slukkes når der ses film (ps. jeg har ikke selv prøvet det, så jeg garanterer ikke for resultatet). Ellers kan man da vist få tapet i alle farver og mønstre efterhånden.
Fortsat god jagt.

De faktisk super fede, tak

Houzz har også noget lidt interresant
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 13:34
Skulle du have lyst til at tapetsere i stedet for, så findes der et hav af flotte tapeter her: http://www.tapetforum.dk/default.asp
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 16:25
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu