|
Mangler inspiration! |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hurrij ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2012 kl. 10:30 |
|
Hej
Jeg har købt mig en andels bolig og stuen skal indrettes! Har skaffet mig en sofa og har i forvejen et 40" tv, hk forstærker og et par kompakte b&w højtaler. Jeg har en stor væg til at lave noget fedt. Det jeg havde i tankerne var at have noget baggrund. En hvid væg er for kedelig og resten af rummet er hvidt. Jeg ville gerne have et tv møbel hvor man kan skjule ledninger og lave en baggrund. Tænker baggrunden skal være noget grøn natur eller noget blåt vand. Derudover skal der være et lille tv møbel med plads til forstærker, eller et stort tv møbel som kan skjule ledninger, men alligevel sådan at man kan se baggrunden af væggen. Højtalerne skal på stativer eller op på væggen. Men jeg mangler virkelig inspiration til at lave noget fedt noget, så hvor finder jeg billeder af hængende tv'er med flotte væg baggrunde? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det mener du vel ikke! En rolig mørkegrå (antrazit) væg er at foretrække for at skabe ro og kontrast til alt det hvide.
|
||
![]() |
||
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
|
Min egen tanke, hvis jeg havde en stor væg var en projektor
![]() Der må da kunne findes masser af inspiration på nettet, men her en meget hurtig brainstorm, hvor der kun er lagt vægt på det æstetiske (ved godt det ikke lige er natur eller vand). Ellers kan man jo også eksperimantere med lys, eksempelvis Philips Living Colors - så kan du få en hvid væg både grøn og blå efter behov, og det kan slukkes når der ses film (ps. jeg har ikke selv prøvet det, så jeg garanterer ikke for resultatet). Ellers kan man da vist få tapet i alle farver og mønstre efterhånden.
Fortsat god jagt.
![]() ![]() |
||
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
||
![]() |
||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
|
Tjek houzz som inspirations kilde
|
||
![]() |
||
hurrij ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
|
De faktisk super fede, tak Houzz har også noget lidt interresant |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Skulle du have lyst til at tapetsere i stedet for, så findes der et hav af flotte tapeter her: http://www.tapetforum.dk/default.asp
|
||
![]() |
||
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
|
Ingen tvivl noget stone wall, det kan købes i bauhause fra 179 til 500 kr per m2. Og det skal bare limes op på væggen. Redigeret af stillersen - 18-December-2012 kl. 16:26 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |