recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler lidt inspiration..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMangler lidt inspiration..

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 16:32

Oprindeligt skrevet af Wickings Wickings skrev:

Tak for svarene.

Pizzabager:

Ok. Men pt. kan jeg altså have problemer med underteksterne hvis jeg køre digitalt fra Stofa? Virker de slet ikke, eller kun delvist.. noget du kender til?

Fint med MCE er indbygget.

Det behøves ikke være passiv køling, men bare forholdsvist lydløst. Kabinettet skal ikke være stort.. gerne som en normal Surround Reciever.

Hvis jeg ikke skal vælge en anden køler til CPU'en (altså ikke BOX'et) .. hvad vil du så foreslå?  

Så vidt jeg har læst, har de fleste kanaler stadig undertekster hardcodet ind i tv signalet(af hvad jeg har hørt om TDC kabel tv), også kan du godt se dem..

det med undertekster er kun et software problem, dvs XP/vista MCE der ikke kan finde ud af det, et program som DVBViewer kan godt vise undertekster på alle kanaler.. MS må da snart få fingeren ud og fixe deres software, så svært kan det da ikke være, når der findes andre software løsninger som ikke har problemer med det..

Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 23:07

Nu nævner du selv MediaPortal. Hvis du er indstillet på at rode lidt med det, og hvis du er interesseret/ har erfaring med computer, så er der nogle af udviklerne og brugerne der ahr gang i et projekt med at få undertekster på DVB til at køre. Efter sigende skulle det virke ganske godt, omend det stadig er beta. Har ikke prøvet det selv, da jeg kun kører analogt.

Hvis du vælger at bruge MediaPortal kan du også med et enkelt kort, se/optage flere kanaler, så længe de kører på samme MUX (hvis du bruger TvEngine 3). Dette er en kæmpe fordel, da en løsning med FloppyDTV ikke er helt billig, og man jo gerne vil kunne se og optage mere end en ting ad gangen.

Til top
JBay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2007 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af Kurt Kurt skrev:

> sdkmfr

Jeg har nu fået min maskine og er kørende, har følgende konstateringer omkring af Antec Fusion V2 kabinettet:
1. Blæseren i Powersupply er nærmest lydløs
2. CPU blæseren er nærmest lydløs
3. De to 120 mm blæsere er ikke lydløse, hen man kan leve med det

Så jeg synes Antec kabinettet er et godt bud, det ser desværre ud til at mit display i kabinettet allerede er defekt - intet at se længere, pokkers træls når nu det hele er samlet

/Kurt

Jeg har bygget næsten det samme system her til aften, bare med en thermaltake køler på cpu'en og så to scythe 800rpm blæsere.. den er fuldstændig lydløs, så hvis larmen irritere dig, så er du kun 450kr. fra et meget lydløst system ;)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu