recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler optagelse af filmen En duft af kvinde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler optagelse af filmen En duft af kvinde

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler optagelse af filmen En duft af kvinde
    Sendt: 20-September-2015 kl. 13:58
Hej med jer. Jeg mangler de sidste minutter af den oscarvindende film med Al Pacino.

Er der nogle af jer der kan hjælpe? Tak
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 20:45
tror altså faktisk den slags falder under de her:

(sakset fra punktet "regler")
Det er endvidere ikke tilladt, at benytte eller henvise til ophavsretligbeskyttede materiale eller debattere handlinger og/eller fremgangsmåder der strider mod gældende lovgivning, f.eks. omgåelse af kopispærringer på medier.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 20:50
Du har ret. Jeg må desværre vente til filmen genudsendes. Tak.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 21:03
Den ligger på HBO nordic - så du kunne tage en måned gratis for 0 kr. Smile

Redigeret af Cyberguyen - 20-September-2015 kl. 21:03
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 21:04
God ide, tusind tak. Søgte forgæves på Netflix og Filmstriben
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 21:10
http://cdon.dk/film/scent_of_a_woman_(blu-ray)-10605470

Var selv heldig at købe den til 50kr ifm kampagne. Havde den på VHS, og det er en film der bare skal ses igen og igen. Al Pacino er pragtfuld.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

http://cdon.dk/film/scent_of_a_woman_(blu-ray)-10605470

Var selv heldig at købe den til 50kr ifm kampagne. Havde den på VHS, og det er en film der bare skal ses igen og igen. Al Pacino er pragtfuld.

Helt enig. Virkelig fantastisk. Min træthed gjorde dog at jeg bukkede under halvvejs inde i filmen, men sagde til min kone at hun ikke måtte slette, men som nævnt de sidste minutter manglede.
Hun mangler lidt og jeg halvdelen

Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 21:32
Kan iøvrigt anbefale endnu en film over temaet: Koleriske mænd. Jack Nicholson er uforlignelig som tvangsneurotisk forfatter i denne film:

Det Blir Ikke Bedre / As Good As It Gets

http://www.imdb.com/title/tt0119822/

Redigeret af Kampus - 20-September-2015 kl. 21:33
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2015 kl. 21:37
Tak.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 07:44
Den ligger på Netflix, men kun i disse lande: Argentina - Brasilien - Columbia - Mexico. Med unblock us eller lign. vil det være en small sag
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Den ligger på Netflix, men kun i disse lande: Argentina - Brasilien - Columbia - Mexico. Med unblock us eller lign. vil det være en small sag

Tak. Hvordan søger du for at finde filmen på disse lande?

Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Ulempen er jo så desværre at der sjældent er danske tekster på filmene. Confused
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu