|
Mangler optagelse af filmen En duft af kvinde |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK. Findes nogle der apps med id change der overhovedet er gratis? Ps jeg kommer ikke ind i unblock us. Den viser min emailadresse af sig selv, men kan ikke komme videre. Heller ikke til registrering. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kan også bruges Hola, fås til Tablets og som Plug In til Chrome. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Brug dette link til at se hvad der er til at se på de forskellige tjenester. På Netflix - iTunes og Crackle kan du vælge land.
http://www.moreflicks.com/ |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak til jer alle. Hola var jeg også inde på. Der er gratis lille periode. Grunden til at ip change interesserer mig er for at se fjernsynsprogrammer i udlandet direkte.
Tak for gode brugbare ideer fra jer venner. Jeg har nu hele 3 muligheder. Tak også for private beskeder. Så i aften skal vi se resten af den fantastiske film. Og ... det sidstnævente interessante link skal også afprøves. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hola skal man IKKE på nogen som helst måde bruge med mindre man har det fint med at ens computer bliver brugt til at mine bitcoins til skaberen - og andre "sjove" og ikke mindst skjulte sager. Søg lidt på nettet, så vil man finde ud af hvad Hola gør, og så er det op til jer selv om det er en tjeneste man vil bruge.
|
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så blev filmen set. Vi manglede ikke kun at se nogle minutter, men en halv time. Tak igen.
Tilbage til ip change app. Helst til android. Hvilke anbefalinger har I, og helst de, der ikke koster hverken ved download og ved brug. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en klassiker!
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |