|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 20-Februar-2008 kl. 16:51 |
ja det lyder sikkert mærkeligt men både mit TV3 og TV3+ er forsvundet.
Jeg har en HTPC og bruger dvb-viewer sammen med telia stofa xtra og det har fungeret fint også med EPG. Når jeg sætter kortet i min Samsung digital dvb-c boks fra stofa er der ingen problemer med kanalerne. Nogen bud Jeg har søgt igen på kanaler? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Signal problemer....
Prøv om det er muligt at forbedre signalet. Det kan tænkes at tuneren i Samsung boks måske er bedre end den i HTPC-en... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Tak for det hurtige svar. Skulle der så ikke stå på skærmen, noget med at den ikke kan finde kanalen. Så snart jeg skifter kanal i dvb, kommer der det infopanel i bunden, og efter kort tid kan jeg se på infopanelet at text bliver hvid markeret, men det kan jeg ikke med de 2 kanaler, der er bare sort skærm.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis du kender det frekvens (mux), kanalerne skal ligge på, kan du forsøge kun at scanne efter dem specifikt... (indskrænk fra/til område) |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Jeg vil foreslå en helt ny kanal scanning. Stofa laver nogle gane om på frekvenserne.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det har jeg prøvet og den finder også fint alle kanalerne, men viser kun sort skærm ved TV3 og 3+.
Jeg syntes bare det lyder mærkeligt med et dårligt signal, for burde der så ikke være flere end bare de 2 som er væk, og desuden vises de jo fint på samsungén. |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Så vidt jeg husker ligger TV3 og TV3+ ved nogle ret høje frekvenser. Måske er det alligevel noget med signalkvaliteten?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har haft det samme problem før, men med DVB-S og DVB-T Ingen ting på skærmen og det har virket! Jeg gav op og reinstallerede hele L..... Jeg mener DET HELE, operativsystem og DVBViewer Så kørte det igen Der findes sikkert en nemmere måde, og den glæder jeg mig til at høre! |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |