recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler program guides
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMangler program guides

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bodeen79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler program guides
    Sendt: 15-November-2005 kl. 19:39
Jeg står i lidt af et problem.. Jeg mangler en del program guides, jeg har TDC kabel (Ålborg) og har lige min HTPC.. Der er dog 3-4 programmer som den ikke kan finde guides til.. Voice - Discovery - VH1, og de findes heller ikke inde i MC2005, når jeg prøver manuelt at gøre det... Nogen der har nogle ideer??
Til top
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2005 kl. 23:56
Der er ingen program guide til VH1 og Voice så vidt jeg ved. Der burde dog være det til Discovery. Jeg har tilgengæld opdaget at Unmapped har guide ti landre kanaler end feks TDC København, hvilket jeg fandt ret så forvirrende. Unmapped mangler feks. Discovery.

Jeg har tidligere brugt Media Portal og xmltv som program guide hvilket gav 100% dækning og ingen problemer så jeg blev ret overrasket over at MCE's program guide er så ringe(men tilgengæld er MCE så lige mange gange mere stabil og skifter kanaler meget hurtigere).

Der findes diverse måder at bruge xmltv til program guide data i MCE, men jeg ikke rigtig kunne få nogen af dem til at virke.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu