recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler tv3 hd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler tv3 hd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuldafenergi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuldafenergi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler tv3 hd
    Sendt: 03-April-2013 kl. 23:15
Ville bare høre andre på yousee net om de også mangler TV3 Hd i deres pakke, (den alm sd version er der stadig) den er i hvert fald forsvundet her i Viborg området
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2013 kl. 23:35
Har du søgt kanaler igen?
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Desperate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 00:16
Her i Kbh. NV hvor jeg bor, har TV 3 HD et "kodet" symbol - selvom den ikke er kodet. Så det kan måske være, at du skjuler kodet tv?

Det er ikke utænkeligt at "kodet" symbolet vil forsvinde, hvis jeg søger kanaler forfra. Men det venter jeg med, til YouSee har lukket for SD-kanalerne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu