|
Mangler tv3 og Discovery |
Besvar |
Forfatter | |
bluesy
Bruger Oprettet: 14-September-2004 Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 20:12 |
Jeg har i fredags mistet TV3 og Discovery, min Hd boks siger bare at der ikke er noget signal og at jeg skal tjekke antenne kablet.
Når jeg går ind på en af de kanaler virker tuner 1 fint med signal 0.5 og BER 0. Tuner 2 der imod viser ingtet signal, dette gælder kun disse 2 kanaler. Alle andre kanaler har BER 0 og signal -1 til +2.5 på både tuner 1 og 2. Jeg har ikke rodet med sores antenne kabel eller andet, det er med HF stik og har virker uden problemer bortset fra at vores boks altid har hakket i HD optagelser når de skal afspilles (dette sker også når den bruges hjemme hos en kollega, mens hans virker fint hos mig, dog siger yousee dette er normalt) Men vil høre om i har nogle gode ideer da Yousee først kan komme forbi om 14 dage hvor jeg ikke har mulighed for at være hjemme og de siger allerede nu at det er antennekablet der har skylden selvom det ellers har virket fint og er lavet af en af deres egne installatører :( har prøvet at gendanne fabriksindstillinge, slukke den i 30min uden kort i boksen.
|
|
bluesy
Bruger Oprettet: 14-September-2004 Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skulle bare skrive her inde, så fandt jeg fejlen :) det er simpelthen den fordeler fra yousee melle tv og internet der driller, prøvede lige naboens, så må ringe ind og få en ny tilsendt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |