|
Mangler wifi i haven |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke særligt gode erfaringer med de billige extendere, så jeg ville selv foretrække et kablet access punkt.
Mine egne indendørs AP'er rækker relativt kort ud i haven og da den er på 4600m2, så satte jeg 2 stk udendørs AP'er fra Ubiquiti op. Det er helholdsvis et UniFi AP-AC-Mesh-Pro og et UniFi AP-AC-Mesh. Redigeret af hedberg - 29-Juni-2020 kl. 11:06 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
Jeg har lige fået købt 3 x TPLink Deco M4. Det fungerer rigtig godt. Burde også række i hæven, hvis du sætter en enhed tættest på haven, medmindre din have er enorm :)
Redigeret af Insaniac - 29-Juni-2020 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1309 |
Jeg fik købt mig en extender fra Linksys. Den gør ikke jobbet ordentligt, I hvert fald ikke som jeg ønskede, så nu har jeg investeret i en Ubiquti AP AC-Lite. Er det bare mig eller fungerer APP'en dårligt, jeg kan ikke få den til at connecte til AP, heller ikke ved at skanne QR-koden.
Jeg har prøvet med Ubiquti controller, men er i tvivl om det kører som det skal. Min plan er at jeg bare skal udvide mit nuværende trådløse net med større hastighed og bedre dækning. Lige nu har jeg en router fra Yousee Fast 3890v3.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |