recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler wifi i haven
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler wifi i haven

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2669
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2020 kl. 11:02
Jeg har ikke særligt gode erfaringer med de billige extendere, så jeg ville selv foretrække et kablet access punkt. 

Mine egne indendørs AP'er rækker relativt kort ud i haven og da den er på 4600m2, så satte jeg 2 stk udendørs AP'er fra Ubiquiti op. Det er helholdsvis et UniFi AP-AC-Mesh-Pro og et UniFi AP-AC-Mesh.

Redigeret af hedberg - 29-Juni-2020 kl. 11:06
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2020 kl. 11:37
Jeg har lige fået købt 3 x TPLink Deco M4. Det fungerer rigtig godt. Burde også række i hæven, hvis du sætter en enhed tættest på haven, medmindre din have er enorm :) 

Redigeret af Insaniac - 29-Juni-2020 kl. 11:37
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu