|
Manny Pacquiao, 2. maj. |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2015 kl. 14:26 |
Hej.
Nogen der ved om boksekampen med Manny Pacquiao, 2. maj., vil kunne ses på f.eks. Apple TV?? På TV3 sport 1, står der bare at det bliver en pay per view - men hvordan??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan ses på Viaplay, hvortil man kan købe adgang. Den leveres kun af Viasat og Stofa. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
Se her: https://www.viasat.dk/boksekampen
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
499,- for at se kampen på fjernsyn - de må da være komplet vanvittige, sindsyge, gale i hovedet, spist søm............
![]() ![]() ![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Rettigheder til visning af Sport events koster kassen, så det er vel ikke overraskende at det er dyrt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det er jeg da ligeglad med. Normalt kan man se boksning almindeligvis på f.eks. sport 1 - eller al mulig anden sport, uden at man skal betale ekstra for det. Men det kan jo være man kan se det dagen efter eller senere på almindelig vis.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Altså, det er ret nemt at få kampen ad andre omveje. Ikke "live", men i HD-kvalitet et par timer efter selve main event.
PS Mayweather hiver den hjem med en sikker sejr. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Thorvald - du er godt klar over at denne begivenhed betragtes som én af de allerstørste i boksesportens historie, ikke? Selvfølgelig er det ikke gratis at se kampen. Det siger sig selv.
|
|
![]() |
|
Hmmmm nå ok. Jeg synes nu at 499,- er temmeligt meget at forlange bare for at kunne se den på fjernsynet. Havde det nu være 99,- havde jeg bedre kunne acceptere det. Men bortset fra det - nu er det ikke mig der er interesseret i at se kampen - det er min kone, da hun er fra Filippinerne. Og jeg tror heller ikke hun vil give så meget for at se den. I øvrigt holder jeg på Manny P. Men da jeg har YouSee, kan jeg vel under alle omstændigheder ikke hive kampen frem på skærmen, selv om jeg ville pr. pay per view? Men jeg går ud fra at man kan se den via Internet streaming?? Så man kunne måske f.eks. se den på Ipad og streame til Apple TV. Bare for at snakke om de muligheder, der ville være for at se den. Men jeg (og min kone) ville nu være mest interesseret i at optage den på vores Panasonic HDD-optager. Men det ville måske også være muligt - ikke live - men hvis nu den udsendes 5 timer efter f.eks.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
Inviter 10 gæster som ønsker at se kampen. og gider betale 50.-
sikkert ikke lovligt, men hvis venner smider penge for kaffen er det vel ok. Så kan kampen jo bare køre på skærmen mens man nyder kaffen
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Selvfølgelig er det lovligt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |