|
Manny Pacquiao, 2. maj. |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg tror desværre ikke du skal regne med at de genudsender kampen dagen efter - det har de i alt fald ikke haft tradition for at gøre med Pay per View kampe tidligere - det kan jo være at de har skiftet mening, men jeg tror ikke du skal regne med det. Iøvrigt undrer det også mig at YouSee ikke er med på banen denne gang - det er som nævnt en af de største kampe nogensinde, men måske synes de også at det er for dyrt :-) /Kim
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
PPV-events har altid været i den prisklasse. Selv i tiderne med Lewis, Tyson og Holyfield.
|
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Thorvald..
Vis du synes det er dyrt så prøv og finden frem til hvad det kostet i USA for og komme ind og se Tyson vs Holyfield ![]() Men ud over det så synes jeg da også det mange penge men det er jo også "The Fight" alle os bokser fans har ventet på |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Nå - det ender nok alligevel med at jeg må punge ud med de 499,- Men hvis jeg forstår det rigtigt, kan jeg altså ikke se den umiddelbart på fjernsynet, fordi jeg har YouSee signal.
Men jeg kan på denne side, købe adgang til at streame den fra Internettet - så vidt jeg kan forstå?? Og det vil sige at jeg burde kunne spille den på Ipad og via Apple TV få den op på fjernsynets skærm. Ville det være en korrekt (og den nemmeste) fremgangsmåde??
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
|
Nej, umiddelbart har YouSee ikke tænkt sig at tilbyde den, så vidt jeg kan se, men den bliver udbudt via Viaplay og så burde du vel kunne streame den op på fladskærmen fra din Ipad, men jeg har ikke selv en Ipad så nogen anden må nok lige bekræfte det, men det burde være muligt ...
/Kim
|
||
![]() |
||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
|
Yep, med Viaplay på Ipad kan du airplay den din dit TV via ATV.
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Ok fint. Har det nogen betydning hvilken enhed man køber adgangen fra. Altså skal jeg bruge Ipad'en til at købe adgangen fra - eller er det lige så godt at gøre det fra min computer? Jeg antager at det er ligemeget - at man får en form for adgangskode, som man så kan bruge på den enhed man nu vil streame på. Nogen der ved det?
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
|
Ja, det ved Viasat garanteret. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
|
||
![]() |
||
|
Nu har jeg en Panasonic HDD-optager. Men der er vel ikke Viaplay app på (ja jeg ved det ikke?). Jeg har ikke noget "Smart TV", men HDD+blu-ray optageren, har nogle smart tv funktioner indbygget.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Jeg tænkte at der måske var andre der har bestilt kampen til streaming, som kunne svare.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Hej.
Nå - det var lidt skuffende. Manny P. boksede bedst men Mayweather vandt. Det synes jeg ikke var retfærdigt.
Redigeret af Thorvald - 03-Maj-2015 kl. 07:17 |
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |