|
Manny Pacquiao, 2. maj. |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
500kr må vist siges at være billigt for at se kampen. Ringside billetter blev handlet til 1 mill!!!
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
det er da muligt kampus, men nu var den kamp jo også så fuldstændigt sindsyg over hyped
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Boksernes honorarer var surrealistisk høje. Ingen sport kan være så meget værd...
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Du tror ikke, at du har været lidt farvet. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
||
Der burde gives point for vilje, angrebslyst og sportsmanship, så ville Manny have vundet stort ;-)
Mayweather er en suveræn dygtig defensiv bokser og fantastisk på kontra. Men hold kæft, hvor er det kedeligt at se på. En god boksekamp skal også have momenter af vildskab og dumdristighed. Kan godt forstå, at publikum i salen ikke var begejstrede. |
|||
![]() |
|||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
||
Den dag de dropper muligheden for point-sejr er jeg med på vognen. De skal bokse til en af dem ikke kan rejse sig igen ![]() ("mændende" må også gerne veje mere end 75 kg så man ikke tror det foregår i børnehaven
![]() Redigeret af Henrik K Kristensen - 03-Maj-2015 kl. 12:47 |
|||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
||
Eftersom kampen har givet et massivt overskud til alle involverede parter, så jo boksernes løn hvor perverst og usmageligt det kan være, er så absolut pengene værd. Det siger så mere om de folk, som er villige til at betale absurd mange penge for enten at se kampen i hallen eller på tv. Redigeret af mufcdk1974 - 03-Maj-2015 kl. 14:33 |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Puha - og så? Jeg synes ikke Mayweather spillede retfærdigt. Holdt Manny P. fast i favntag hele tiden, Manny P. gjorde det kun en enkelt gang så vidt jeg husker. Slag mod skridtet osv. Jeg synes også optællingen af slag osv. lyder mærkeligt - det så ud som om Manny P. slog og ramte meget mere end Mayweather. Farvet - det ved jeg ikke - men jeg synes faktisk ud fra hvad man som ikke-boksekyndig, der ellers aldrig ser boksning, kunne se - at Manny P. skulle have vundet. Dog virkede det som om han slappede lidt for meget af i de sidste par omgange. Men ja - i forhold at det var "århundredets kamp" osv., osv., så synes jeg også at det var en ret kedsommelig boksekamp. Men jeg synes stadig Manny P. skulle have vundet. Ikke fordi jeg er farvet, men ud fra hvad jeg kunne se der foregik i ringen.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Ikke noget. Du kan være lige så farvet du vil.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Nå ok - nu sagde jeg "Puha - og så?" til "Ekstrabladets tørre tal"......
![]() ![]() ![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
Ok. Jeg ville bare ikke have, at du troede at det var racistisk. Jeg har set før, at du har en pige derfra. De er også søde.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Ja- den med "farvet" kunne forstås på flere måder - men i den sammenhæng det først blev nævnt, var det nok ment som "meningsfarvet" - "hvem holder du med, farvet". ![]() Ja, de er så.
![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |