|
Manual søges til TDC digitalmodtager KMM3410 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Tarkin
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Februar-2018 kl. 14:09 |
Er der nogen der kan hjælpe med en brugervejledning til en TDC boks model KMM3410-DK eller alternativt en KMM3010-DK som vist skulle være ret identisk?
Det er en ældre sag, vist nok 10 år gammel, og YouSee kundeservice kunne ikke finde noget om den. Jeg har søgt på nettet uden held. Måske nogen har et link, en pdf eller så. Behøver ikke være på dansk. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. I følge dette link skulle det være en KISS. Det ved jeg ikke om det kan hjælpe nogen videre. Hilsen Carsten. |
|
Tarkin
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten. Den side har jeg set. Andre steder på nettet står der at Cisco står bag. Men jeg har desværre ikke kunnet bruge det til at finde nogen manual noget sted...
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg fik en ide og søgte på DBA. Der er en der har 2 til salg. Han skriver ikke noget om manualer, men du kunne prøve at ringe og spørge? Hilsen Carsten.
|
|
Tarkin
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, der har jeg også været forbi :-)
|
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg muligvis godt fremskaffe. Jeg vil i hvert fald lige prøve, at tjekke.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
truntemus
Bruger Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Hvad søger du af viden omkring den??? Jeg er sikker på du kan få den udskiftet uden beregning til den nyeste model. Jeg er forundret over den kører endnu, der var en del som havde problemer med strømforsyning. Mvh |
|
Tarkin
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke min. Det er på vegne af ejeren jeg spørger, som jeg gerne vil hjælpe. Men der er nok ikke ret mange der ligger inde med manualer på så gammelt TDC udstyr... En udskiftning vil nok være på sin plads.
|
|
truntemus
Bruger Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det eneste minus ved udskiftning er at optagelserne er væk når du får ny boks. Der er heller ikke på de nye bokse. ☺️
|
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fremskaffet en manual til en Cisco 5030, som er næsten identisk. Dog med forbehold for, at produktet har ændret sig markant siden da både software og funktion har ændret sig markant siden da.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
filthat
Super bruger Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare en af de her?
Redigeret af filthat - 09-Februar-2018 kl. 11:49 |
|
Tarkin
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for de links, filthat! De kan nok godt bruges selvom fjernbetjeningen ser lidt anderledes ud.
sbndk, tak, men jeg tror ikke det bliver nødvendigt. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |