recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mapper i windows opdaterer ikke automatisk.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mapper i windows opdaterer ikke automatisk.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mapper i windows opdaterer ikke automatisk.
    Sendt: 21-Februar-2021 kl. 16:48
Hej.
Jeg har lige opdaget at når jeg omdøber en mappe, eller kopierer noget til en mappe el.lign. så opdaterer den ikke automatisk som den plejer. Jeg skal højreklikke på musen og trykke opdater.

Hvordan får jeg den tilbage til automatisk?  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 06:52
P.s.: Vil bare lige sige at den gik tilbage til at optimere automatisk, automatisk. Så det må være pga. en bestemt situation at den ikke gjorde det, da jeg oplevede det.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 11:17
Jeg oplever det dagligt, også f.eks. hvis man sletter eller flytter nogle filer fra en mappe; så ser det ud som om de stadig er der indtil en F5 (opdater).
Men efter 2-5 manuelle opdateringer, så opdateres den automatisk igen.

Jeg ved ikke om det går i orden igen fordi jeg trykker på F5 et vist antal gange, eller om det bare er en tid fra jeg åbnede folderen.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 11:29
Hmmm - ok. Jeg kan ikke lige helt huske, hvad min "aha" oplevelse var. Men måske at på det tidspunkt, var der også i gang med backup til ekstern harddisk i baggrunden.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu