|
Mappestruktur Squeezebox duet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2012 kl. 17:50 |
Efter jeg har fået hele mit setup til at køre, er jeg igang med at overføre musik til min Nas.
Jeg har en masse musik som ligger som mp3 filer og hvis jeg f.eks tager alle de sko/torp cd jeg har og ligger dem i en mappe der hedder sko/torp, og opdaterer medieserver, ligger der 4 mapper under s, med sko/torp. Jeg har haft samme problem med et andet album, men det blev løst ved hjælp af windows medieplayer. Men kan det passe at jeg skal have alle mine album igennem medieplayer, for at få det løst. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |