|
maps mod til simcity 5? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 21:27 |
|
Har fundet spillet frem igen, og igen er det den begrænsede plads, der får mig til at miste lysten.
Jeg har forsøgt et par mods, men ingen giver større byggeplads. Nogen der kan lede mig den rette vej?
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg ved ikke om du kender den side her: www.google.dk, men de første par links når man kaster din titel ind giver adskillige underlige hits. prøv det. Ellers kan det anbefales at skifte til 0ad. (play0ad.com)
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det ligger ret implicit i dette
at jeg selvfølgelige har været igennem Google, men ikke har fundet et mod der virker. Håbede på, at der sad en anden i dette forum, som havde fundet et mod der virkede til netop maps-problemet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |