|
Marantz 510 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lurede på om der fandtes mulighed for at downloade update file til USB memory, men det kan jeg ikke lige finde.
Går ud fra du forsøger via netværk/Wifi forbindelse. Følger du denne vejledning: Anden hjælp hvis det fejler:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
https://www.marantz.com/en-us/product/wireless-music-systems/m-cr510
Sorry - det skulle jeg nok ha oplyst 😔
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() Eller mener du en anden model?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Sherman ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Jeg har problemer med at opdatere firmwaren på min Marantz 510 - den står bare og gør ikke noget, sådan ser det i hvert fald ud. Er den udtjent og bør jeg investere i erstatning, hvilken?
Jeg bruger den som lydenhed til mit TV, Spotify og diverse podcast sendt fra iPad eller mobilen. Hart et par Jamo højtalere og en subwoofer. Tilfreds med dette sammensurium - god lyd synes jeg. Mvh. Bo Jørgensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |