|
Marantz 510 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Sherman
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Maj-2023 kl. 07:31 |
Jeg har problemer med at opdatere firmwaren på min Marantz 510 - den står bare og gør ikke noget, sådan ser det i hvert fald ud. Er den udtjent og bør jeg investere i erstatning, hvilken?
Jeg bruger den som lydenhed til mit TV, Spotify og diverse podcast sendt fra iPad eller mobilen. Hart et par Jamo højtalere og en subwoofer. Tilfreds med dette sammensurium - god lyd synes jeg. Mvh. Bo Jørgensen
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller mener du en anden model?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Sherman
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.marantz.com/en-us/product/wireless-music-systems/m-cr510
Sorry - det skulle jeg nok ha oplyst 😔
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg lurede på om der fandtes mulighed for at downloade update file til USB memory, men det kan jeg ikke lige finde.
Går ud fra du forsøger via netværk/Wifi forbindelse. Følger du denne vejledning: Anden hjælp hvis det fejler:
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Sherman
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har set den hjemmeside. Problemet er at min lydenhed melder at der findes ny firmware og giver mulighed for at downloade denne.
Men derefter sker der ikke noget - kun dette på skærmen:
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4720 |
Funktioner
Tak(0)
|
Marantz vil gerne have et lan kabel til router for at opdatere. Det har stået i menuen til min Marantz SR7011. Den fungerer fint med wifi, men til opdatering har jeg et kabel på 10 m til at ligge.
Redigeret af Munch - 25-Maj-2023 kl. 18:52 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min 5010 har fint opdateret på wifi.
Klaus
|
|
Sherman
Funktioner
Tak(0)
|
så må jeg ud og købe et Lan kabel. Gad vide om jeg bare kan sætte det i min router og så kører det bare uden videre.
Hvis jeg skulle få lyst til at skifte min 510 ud - til noget tilsvarende, hvad skal jeg så vælge??
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke på at et Lan kabel gør nogen forskel.
Reset forstærkeren. Se efter om den vil downloade og installere firmware. Vil den ikke det, så lev med den firmware den har nu. Klaus
|
|
Sherman
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa
Jeg vil gerne skifte min Marantz M-CR510 ud til noget tilsvarende! Hvad skal jeg købe?? Mvh. Bo
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad mangler du med din nuværende - ud over at den ikke vil opdatere?
Klaus
|
|
titt
Bruger Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
Funktioner
Tak(1)
|
Kig på Marantz Melody X MCR612.
Den har bedre specs samt cd-afspiller..
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |