recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz 6003
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMarantz 6003

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
manke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz 6003
    Sendt: 19-Januar-2009 kl. 21:43

Ønsker at købe denne reciver,  Hvor er den billigst  !  Er der nogle "surfer nørder" som har fundet en billig side   :-)  

Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Point: 353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 00:23
Flatscreencenter har den til 8999 SEK (6162 Dkkr) inc fragt

http://flatscreencenter.se/page/products/fullProductInfo.php ?id=3155

Jeg har selv lige bestilt en SR5003 og det gik problemfrit de tager visa og levere hurtigt... Hvis altså GLS kunne tage sig sammen grr...
Til top
Zilla Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Maj-2008
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 07:15
Jeg har selv købt en 6003 fra flatscreencenter for en månedes tid siden, pris og levering var der ikke noget galt med. Der gik to dage inden jeg fik den og yderigere 3 dage inden pengene blev trukket.
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 10:18
Hvad er meningerne om en Marantz 6003 kontra 5003?

Jeg overvejer nemlig en ny receiver. Jeg var først på nippet til en Onkyo, men de bliver så vidt jeg kan forstå meget varme?

Er det også tilfældet med en Marantz enten 5 eller 6?
Til top
Zilla Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 12:23

Jeg tror at den største forskeld er fronten, det var det jeg faldt for, og så dybten kontra onkyo, der er jo en kæmpe forskeld hvis det er op mod en 806'er.

Jeg synes også at min bliver lidt varm, men jeg har ikke målt det, så jeg ved ikke om det overhovedet er slemt, men jeg har ikke lige smidt en hylde den endnu, da den står lidt klemt, og så kun vil have 5cm luft over sig hvis jeg gør det.

Til top
manke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2006
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 12:41
Tak for svar   Holder den lige åben,  hvis der er andre der "falder" over et rasende godt tilbud på denne flotte sag
Til top
Tbent Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2008
Sted: Næstved
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 17:12

Jeg har haft en 6003 i et par mdr og den er alle pengene værd indtil videre, min har 6cm luft på hver siden og 3cm i toppen!! og jeg har ikke haft nogle problemer med varme endnu, nu har jeg ikke mærket på den hver dag men den har ikke været varmere end andre receivere jeg har haft.

Jeg ville klart tage en 6003 med usb i front, lys i remoten bedre osd og så lyder den rigtig godt  

Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro,
Google Tv, Marantz SR5013
Sony BDP-S550
Dali Fazon F5, Dali Motif, Beolab 4000, BK XLS300
Sonos Play5, Connect, Move
Server Asrock J4205 med Ubuntu
Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 19:29
Hej Tbent

Tak for svaret. Jeg må i tænkeboks mht sådan en svend.
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Point: 353
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 20:39
Tbent SR5003 har også lys i remoten   Og den kan programmeres så man kan smide de andre remotes væk, hvilket den remote der følger med 60003 ifølge deres hjemmeside ikke kan.

Ej det skal self ikke være det der gør om man vælger det ene eller det andet og jeg kan da heller ikke svare på hvor meget der er at hente ved at smide 2000kr mere efter den større model, men hvis man går ind på marantz hjemmeside er der faktisk ingen forskelle når man ser under tekniske specs. 6003 har 10w mere vejer 100g mere og har USB in, that's pretty much it. Men nu er lyd jo ikke noget man kan måle i tal og jeg ved ikke om der er noget at hente lydmæssigt ved den store model. Jeg forbliver lykkeligt uvidende og bliver i troen om at jeg har "sparet" 2000kr uden at gå på kompromis. Den er rigelig god til mit behov og har flere indgange end jeg får brug for nogensinde. Det er jo i sidste ende hvad det handler om. Ingen forstærker kan dække alles behov.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 20:46
Marants i UK http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?pid=5171
Hvor effekt stærk er den i forhold til onkyo 876?

og så lidt Marant's off topic

Redigeret af Henrik_s - 20-Januar-2009 kl. 21:36
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Zilla Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 08:03
Oprindeligt skrevet af Tbent Tbent skrev:

Jeg har haft en 6003 i et par mdr og den er alle pengene værd indtil videre, min har 6cm luft på hver siden og 3cm i toppen!! og jeg har ikke haft nogle problemer med varme endnu, nu har jeg ikke mærket på den hver dag men den har ikke været varmere end andre receivere jeg har haft.

Nu skal det siges at jeg aldrig har haft en reciever før, så jeg har ikke lige føling med det. Jeg har ingen friluft til siderne, men synes at det kunne se meget smart ud med den der BD7003 eller lignende 5cm oven over, så vover jo nok pelsen før eller siden :)

Til top
dap6613 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Januar-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 09:24

Hej!

Jeg kan varmt anbefale flatscreencenter.se, har lige købt en marantz sr5003 silver, bestilte en mandag var med gls onsdag aften og sparende med nuværende kurs 1900 kr. på denne model, fragtfrit forsendelse i Norge, Sverige og Danmark, tjek roligt priser her i Danmark på modellen. Men det er et rigtigt fedt design og en sikker vinder til stuerne derhjemme som ønsker lidt mere af deres surround.

Men er der nogle der har brugervejledning på dansk til denne reciever har den kun på Engels og svensk??

Mvh

Dennis

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu