recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz 6003
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMarantz 6003

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Hyl.dk Hyl.dk skrev:

Tbent SR5003 har også lys i remoten   Og den kan programmeres så man kan smide de andre remotes væk, hvilket den remote der følger med 60003 ifølge deres hjemmeside ikke kan.

Ej det skal self ikke være det der gør om man vælger det ene eller det andet og jeg kan da heller ikke svare på hvor meget der er at hente ved at smide 2000kr mere efter den større model, men hvis man går ind på marantz hjemmeside er der faktisk ingen forskelle når man ser under tekniske specs. 6003 har 10w mere vejer 100g mere og har USB in, that's pretty much it. Men nu er lyd jo ikke noget man kan måle i tal og jeg ved ikke om der er noget at hente lydmæssigt ved den store model. Jeg forbliver lykkeligt uvidende og bliver i troen om at jeg har "sparet" 2000kr uden at gå på kompromis. Den er rigelig god til mit behov og har flere indgange end jeg får brug for nogensinde. Det er jo i sidste ende hvad det handler om. Ingen forstærker kan dække alles behov.

Jeg smider den på engelsk da jeg ikke gider oversætte

Difference between 5003 and 6003:
In addition to USB Port, 10W per channel. It has different amplifiers. It has audiophile grade components by Auditory Tuning, High Power MultiChannel Driven, Regulated EI Transformers and Marantz Custom 20,000uF Capacitors.Also has independent audio circuit boards for HQ sound and prevent noise from video processing. Its equipped with Phase Locked Loop circuits for audio signals, same as SR8002 and the HD Audio Decoding chips by a powerful 250Mhz 32 bit floating point DSP Aureus TMS430DA708 as used in SR8002. Also it has GUI, better GUI that SR5003 does not have.

Så det er ikke bare en USB port og 10ekstra watt på kanal

Til top
HQjben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2009 kl. 20:55
Nu har jeg snart læst hver en side på nettet omhandlende Marantz 5003 og 6003. (ja jeg har haft nok at se til)

Men nu er HK 255/355 også dukket op i mit søgefeldt, nogle der kan sige noget om disse modeller...? SOm jeg ser det, er det et kæmpe plus at den har Faroudja chip!

Men hvad med effekt og hvordan spiller de?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu