|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Jeg smider den på engelsk da jeg ikke gider oversætte ![]() In addition to USB Port, 10W per channel. It has different amplifiers. It has audiophile grade components by Auditory Tuning, High Power MultiChannel Driven, Regulated EI Transformers and Marantz Custom 20,000uF Capacitors.Also has independent audio circuit boards for HQ sound and prevent noise from video processing. Its equipped with Phase Locked Loop circuits for audio signals, same as SR8002 and the HD Audio Decoding chips by a powerful 250Mhz 32 bit floating point DSP Aureus TMS430DA708 as used in SR8002. Also it has GUI, better GUI that SR5003 does not have. Så det er ikke bare en USB port og 10ekstra watt på kanal ![]() |
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
Nu har jeg snart læst hver en side på nettet omhandlende Marantz 5003 og 6003. (ja jeg har haft nok at se til
![]() Men nu er HK 255/355 også dukket op i mit søgefeldt, nogle der kan sige noget om disse modeller...? SOm jeg ser det, er det et kæmpe plus at den har Faroudja chip! Men hvad med effekt og hvordan spiller de? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |