recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz 6009 vs Denon AVR-X2400 vs Denon AVR-X3400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz 6009 vs Denon AVR-X2400 vs Denon AVR-X3400

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kingse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2018
Sted: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kingse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz 6009 vs Denon AVR-X2400 vs Denon AVR-X3400
    Sendt: 15-Januar-2019 kl. 14:07
Står og skal have ny reciever.

Har kig på ovenstående. Vil gerne kunne bruge følgende fremover:
DTS-X 
Antal højtalere min. 5.1.2

Skal drive nogle Audiovector M3 signature eller Dali Ikon Mk2

Regner ikke med at skulle kunne køre Atmos eller eller Blueray/DVD

Streaming via Chromecast (ultra) - kan den gå direkte i reciever? Hvis ikke så skal lyde kunne køre ned til reciever fra TV

HEOS ville være super og Alexa ligeså, men tror ikke jeg får brugt HEOS i andre rum. Kan klares med en god Bluetooth højtaler. 
Har lige købt en Logitech Harmony fjernbetjening med HUB så den kan køre kommandoer via En Echo plus

Hvor får jeg mest for pengene. hvis det bare skal kunne dække mine behov og gerne have nok power.
Er den lille Denon nok eller ville den Marantz være så meget bedre på trods af lidt mere alder

Håber det giver mening og jeg kan få lidt råd med på vejen for og imod. Hvis jeg er ldit galt på den et par steder så skriv det meget gerne. På forhånd tak fra jer folk herinde


Redigeret af Kingse - 15-Januar-2019 kl. 14:42
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu