recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz 7.1 Reciever Tilbud Komplett idag 12-24
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz 7.1 Reciever Tilbud Komplett idag 12-24

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz 7.1 Reciever Tilbud Komplett idag 12-24
    Sendt: 12-Februar-2015 kl. 12:58
Jeg så denne her på tilbud på komplett, hvilket kører tilbud fra 12-24 idag, kender personligt ikke om det er pengene værd, ville bare lige ligge den her ud

https://www.komplett.dk/marantz-sr5008-receiver-silver-gold/832872
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 13:06
den nye model koster 5200kr hos HIFI-Freaks, der er sket en hel del opdateringer, og mener også den har HDMI2.0 hvor denne bare er passthrough, men er ikke sikker..

det er 1200kr mere for en SR5009 end en gammel SR5008... 

jeg synes ikke det er en ringe pris, nu ville jeg dog aldrig købe den pga. guld farven
Til top
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 13:08
Helt fair, kender personligt ikke meget til det, synes bare det så ud til at være et okay tilbud, måske ikke lige så godt som det så ud til at være ^^
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu