recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz 7008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz 7008

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
christiansj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér christiansj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz 7008
    Sendt: 04-April-2014 kl. 16:37
Hej alle sammen

Jeg er ved at lave et setup i min lejlighed. Jeg er endt med at vælge en Marantz 7008 - den ser på papiret super fornuftig ud til prisen. Den skal have forskellige input (digitalt og analogt inkl. pladespiller) - men skal faktisk kun spille som stereoforstærker, men den har 3 zoner som jeg vil bruge i stedet for et Sonos anlæg. Det er meget for 8.500kr. Den anden løsning er Pioneer SC-LX77, men den ligger på 12.000 

Nogen der har den, og kan inputte på den? Den anden løsning er en NAD D7050 men så skal jeg have sonos, converter til pladespiller og meget andet..

Jeg ved det ikke er så surround relateret, men tænker at i denne del er der flest der kender 7008  :)

God weekend
Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu