|
Marantz 7008 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
christiansj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-August-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-April-2014 kl. 16:37 |
Hej alle sammen
Jeg er ved at lave et setup i min lejlighed. Jeg er endt med at vælge en Marantz 7008 - den ser på papiret super fornuftig ud til prisen. Den skal have forskellige input (digitalt og analogt inkl. pladespiller) - men skal faktisk kun spille som stereoforstærker, men den har 3 zoner som jeg vil bruge i stedet for et Sonos anlæg. Det er meget for 8.500kr. Den anden løsning er Pioneer SC-LX77, men den ligger på 12.000 Nogen der har den, og kan inputte på den? Den anden løsning er en NAD D7050 men så skal jeg have sonos, converter til pladespiller og meget andet.. Jeg ved det ikke er så surround relateret, men tænker at i denne del er der flest der kender 7008 :) God weekend Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |