|
Marantz 7011/7012 i Frislev møbel |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bare synd der er ikke er USB bag på receiveren, så man skal alligevel igang med en ekstra strømforsyning m.v.
Redigeret af Flippo - 09-Juni-2018 kl. 15:56 |
|||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er en i fronten så nej der er ikke bruge for ekstra strømforsyning. |
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den bagplade Frislev kan levere med blæser til deres møbel, hvorledes er den forsynet med spænding?
Redigeret af Potter - 09-Juni-2018 kl. 18:22 |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg spurgte Frislev om det samme. Blæserne blvier loddet på sådan en strømforsyning. |
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men så er det heldigt, at der er usb porte på tv.
|
|||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Personligt gider jeg ikke have et stort USB-stik og ledning til at stikke ud af fronten på min receiver. Er der overhovedet plads til det i møblet?
|
|||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen det hjælper jo rigtig meget, når jeg lytter til musik, eller noget.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad skulle man også bruge det til? Altså ud over den 0,0001% der vil drive en blæser via USB. Klaus |
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man hører da ikke musik fra surround receiver, gør man? Og problemet er jo ikke større end, at købe en strømskinne med usb porte, så kan man udskifte den der allerede bruges til tv, receiver, bluray osv. Under alle omstændigheder bedre end, at klippe og klistre 12 volt blæsers stik, for derefter, at fejltilslutte et stik beregnet til tænd/sluk af andet udstyr.
|
|||
Dorf
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har jeg selvfølgelig undersøgt, og det er ligegyldigt med den ledning, receiveren er i et skab - ingen ser det. Havde den stået i det fri, havde jeg ikke valgt den løsning.
Nemlig. Det er en fin idé at bruge trigger udgangen til det formål men så tror jeg det er sikrest med et relæ foran der tænder og slukker for blæseren. Sammenlignet med ovenstående så fandt jeg løsningen med en usb blæser noget nemmere at sætte op. |
|||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tænk. F.eks. hvis man har sin musik på en USB stik. Så ser det noller ud, at der sidder en USB stick, eller HDD, ud af fronten, i stedet for bag på.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
1. Usb sticks fås i dag i så små udgaver at de ikke ser noller ud på forsiden af en forstærker.
2. når man vi have mere/andet musik på sin usb stick er det ultra-noller at skulle finde den omme på bagsiden af forstærkeren, når den står inde i et Frislev møbel. Klaus
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |