|
Marantz DV4500 slukker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baggadap ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2011 kl. 14:02 |
Hej alle
Min trofaste Marantz DV4500 er begyndt at slukke af sig selv når den afspiller. Displayet nærmest fader ud, og den går i standby. Det er som om det er værst når den er varm, så slukker den næsten med det samme. Tror I det kan repareres? Jeg er selv ikke bange for at svinge loddekolben, hvis jeg har en ide om hvad jeg skal gøre. Mvh Mathias
|
|
![]() |
|
Alies_Benjamin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder rimelig meget som et eller andet i den forsygning som ikke køre som det skal. :S
|
|
Mvh Benjamin Simonsen
Onkyo SR-TX806 DTS-HD samt Onkyo BD-309 - Jamo Concert Center, Jamo Concert 8 & 11 - ATV2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |