|
Marantz: NR1603 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2013 kl. 23:45 |
Hej alle søger lidt hjælp!!
Jeg har pt en harman kardon avr 460, men jeg synes lidt den er bøvlet og mangler lidt funktioner. Jeg har derfor overvejet at investere i denne Marantz: NR1603 da den har de funktioner jeg mangler samt har en god WAF. Er der nogen der har erfaring med denne, har den nok kræfter til et mellem setup. B&W xt serie højtalere. Er der evt andre slim/semi slim receivere der har pre outs til 5 kanaler, marantzen har kun til fronthøjtalere? På forhånd tak Redigeret af Stoffer1987 - 16-Februar-2013 kl. 23:51 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har som det ses en 1403, som ikke adskiller sig meget fra 1603 som kan lidt mere, men er grundlæggende den samme. Kort sagt, jeg fortryder ikke købet. Den er nem at sætte op via Audessey, og der skal kun justeres ganske lidt efterfølgende.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Lidt af nysgerrighed - hvad er det, du savner ved HK AVR460'eren? På papiret er det jo egentlig en kraftigere forstærker på de fleste punkter.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Synes de højttalere fortjener en noget bedre forstærker ;)
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Ingen slim receiver med pre outs? Så kunne jeg jo spænde evt en rotel effekt på ;)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Der findes ikke ret mange slim, og dem der er, har sjovt nok ikke preout, netop fordi det sikkert får dem til at være knap så slim :)
Det modsiger jo også lidt ideen i at have slim? Hvis man spænder en kæmpe effekt på :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |