|
Marantz Nr1604 Wifi? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2014 kl. 10:33 |
Jeg er igang med et salg af min Harman Kardon receiver og har planer om at den skal erstattes med en Marantz NR1604.
Umiddelbart bruger jeg mit apple tv som airplay´er, men føler mig begrænset i mulighederne med denne marantz, grundet kable netværk. Kan jeg købe en dongle af en art som understøtter marantz? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du kan købe en lille router, som også kan sættes op som access point. ASUS har bl.a. en, som er på størrelse med et kreditkort. Den får strøm gennem USB, og koster ca. 200,-
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Altså lidt som en Apple Express?
Det er Apple jeg har i forvejen nemlig:-) |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
hvis den ryger på kablet netværk hvad skal du så bruge en wifi til? airplay fungerer vel hvis det sidder på samme netværk som din ipad o.lign. eller har jeg misforstået noget.
|
|
![]() |
|
Åltså - om den er kalbet eller på wifi er mig egentlig ligemeget, bare den kan komme online:)..
Det var mere det enkle i en wifi dongle jeg tænkte, så havde ikke overvejet det andet:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |