|
Marantz sr 7005, ville en effektforstærker hjælpe? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kun fået ændret opsætningen, ikke testet det ordentlig, junior sover, så kan først prøve ordentlig i morgen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Vil mene din 7005 har tilstrækkelig power til dine højttalere. Det er et spørsmål om indstilling.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Tror fint den kan mange power, efter jeg gik over til yamaha 2030 har jeg oplevet samme problem, det bliver hurtigere anspændt desværre... Det tydeligt de recievere knækker halsen når de bliver presset... Men nu kommer jeg også fra en 3010 onkyo... Den var stærkere...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
har haft en mm7025 sammen med en 7007 udemærket løsning.
har en pm ki pearl lite nu som trækker mine fronte ved bio sammen med min 7008 og bruger den i en ren stereo løsning til musik. en god stereo forstærker med cinema pass trough vil være en god løsning til musik sr 7007 og 7008 er ikke kraftkale og kan godt bruge lidt hjælp
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Må man spørge, er det besværligt at have en forstærker mere på? Kan damerne I huset finde ud af det?
|
|
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
he he ja den mærker du ikke den tænder sammen med din reciever via et simpelt trigger kabel
|
|
|
|
![]() |
|
Okay, så det eneste man skal sørge for er at den står på den rigtige kanal? Så kan damerne i princippet bare tænde for tv som de plejer, og så starter Hdmi det op som den plejer, og så starter trigger stereoen? ;)
Kan godt forstå du er glad for din pearl, den ser også lækker ud ;) har desværre aldrig hørt den... |
|
|
|
![]() |
|
ja nemlig med en effekt forstærker skal du bruge din reciever som pre og med en stereo forstærker kan du køre uden om reciever til musik og det vil næsten altid være bedre.
er meget tilfreds med min pearl lite
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jeg savner rigtig meget lyden fra mit naim grej jeg havde... Så har overvejet det flere gange siden ;) må få sparet sammen til sådan en basse igen ;)
|
|
|
|
![]() |
|
:)
|
|
|
|
![]() |
|
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Prøver at følge kampus og rode noget mere med indstilling, selv om det nu altid er skønt at få nyt grej 😊
Højtalerne er næsten helt nye, og spiller rigtig lækkert, bare e lille irritations moment at det ikke gør det når det skal spille højt selv om det er sjældent der er behov for det 😄 |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
jeg købte helljohns aflagte marantz sr 7007. den har ingen problemer med at trække mit 7,1 dali setup, heller ikke mine zone 2 infiniti kappa kæmpe højtalere har den problemer med, den gør det genialt. så jeg er ret sikker på at bare du ændre indstillingerne vil du opleve en mærkbar effekt:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |