|
Marantz SR 7009 + Auro 3d update |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MBKEN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2016 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2016 kl. 15:01 |
Marantz, SR7009, Auro 3D er med i købet. 7000kr
Hej har denne Marantz sr7009 i sort til salg. Jeg har opgraderet den med auro 3D som koster 1299kr ekstra og den kan nu benytte dette format også. Det lyder rigtig godt og også som upmix af andre lyd formater. Jeg har købt den. tirsdag 04 august, 2015 Den kan hentes i 2690 karlslunde Min pris til dig 7000kr Der er mulighed har at høre den afspille en film i atmos efter aftale. http://www.lydogbillede.dk/test/hjemmebiograf/5-surround-receivere-med-dolby-atmos/marantz-sr7009/ HDMI: 8 ind, 3 ud Redigeret af MBKEN - 05-August-2016 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
MBKEN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2016 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ellers kom med et bud
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Super forstærker. Tror du du ligger lige højt nok. Jeg gav 5800 for en denon x5200w for over et år siden og 7010 med dts-x kan erhverves for omkring 8500. Vil sige at du ligger tættere på 5000kr.
/Jacob
|
|
![]() |
|
måske har du ret. eller også kommer det lidt an på hvad hvad man har brug for i en receiver og hvad man lægger af værdi i denne.
Men jeg har købt auro 3d til den også som koster 1300kr. Auro 3d falder ikke i pris da lige meget hvor meget man venter kommer det ikke på tilbud og prisen er fast. Det er noget man skal tage med i sine overvejelser over hvad der har værdi.
jeg ved man kan købe sr7010 som b stock til 8500kr uden auro 3d. B stock betyder at den også er brugt og har været ude hos en kunde der har leveret den tilbage igen eller der er små fejl på. Det betyder også at der nok kun er nogle enkelte. ellers er prisen har en sr7010 9299kr for ny oveni skal man så købe auro 3d hvis man ønsker det til 1300kr. = 10599kr hvis man vil have Atmos 7,1,4 og Auro 3d men god kraft i uden at ville give de store penge kunne det være en god mulighed. Så kan man jo skifte den hurtige igen hvis nye behov viser sig. men som jeg har skrevet kan man komme med et bud. god dag herfra Redigeret af MBKEN - 05-August-2016 kl. 22:00 |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
ærligt talt, så ville jeg ikke selv betale for den auro upgrade.... uanset om du har betalt 1300 kr for den. du bliver nød til at se de penge som "spildt".
så jeg tror du nærmere skal regne med 5000, som er ca. ½ af hvad en 7010 koster. |
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Køb en effektforstærker med Både balanceret og ubalanceret indgang (XLR/RCA) så kan du få god stereo lyd og behold din Marantz, SR7009,med Auro 3D og spar penge du vil på denne måde kunne få super stereo lyd og samtidig få filmlyd. Nu forstår jeg ikke at du ikke synes at din Marantz, SR7009 ikke er god til stereo den har da monoblok-opbygning men det kan der da gøres noget ved med de ca 4000 kr. du sparer ved at beholde din av-receiver og købe en effektforstærker og en god forforstærker enten digital eller analog. Jeg har dette setup da jeg som dig vil have god Stereo lyd men samtidig super filmlyd. Marantz SR6010 Cambridge 651W effektforstærker. købt til 4000 kr. Nad 1000 S Forforstærker købt brugt til få penge. 9,1 højtaler 5.4 Atmos Dts-X setup Dali Opticon 6 Bluesound Node Tidal Hifi Cambridge 651W effektforstærker https://www.hifiklubben.dk/tilbudstorvet/stockitem_419_cam651wsi/ Er den ikke god nok så denne kraftige sag. Cambridge 851W effektforstærker https://www.hifiklubben.dk/tilbudstorvet/stockitem_404_cam851wbk/ |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
Det er altid fedt at høre om hvad andre ville gøre med denne sr7009 i deres setup. der er helt sikkert muligheder så at indbygge det i et støre system og bruge den som en effektforstærker mm. jeg havde ikke selv tænkt på at man kunne være lidt mere opfindsom med brugen.
for eget behov passer den dog ikke mere og jeg har kraft nok i mit andet udstyr. aller er velkommen til at komme med en kommentar eller også et bud :-D jeg ny bruger herinde og må sige jeg nyder virkelig at der er så mange har som faktisk ved noget om hifi
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
B stock betyder altså ikke at der har været fejl på.
|
|
![]() |
|
Det var lige svært at finde en dansk ellers engelsk link om info omkring b-skock eller b-ware som det også hedder.
her er wiki tysk. https://de.wikipedia.org/wiki/B-Ware og nej det betyder ikke at der er en fejl på men der kan være. (små skrammer i bunden eller sådan noget) kan også være ødelagt emballage eller en være en ny vare der har været til reparation og nu fremstår ny. Det vigtige er nå man køber noget i b-stock er at man får garantien med i og så stadig billigere end helt ny A-stock What are B-Stock products?A "B-Stock" is a product which has been returned by a customer thomann within their 30-Day Money-Back Guarantee or replaced under guarantee and can no longer be sold as "A-Stock". These products are offered at a special, reduced price, are fully functional and come with a full 3 year warranty and 30-Day Money-Back Guarantee. Customers may find that thomann these products show traces of use or scuffing and may not come in their original packaging but will always be checked prior to shipment. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |