recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz sr5010 eller yamaha rx-v2067?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz sr5010 eller yamaha rx-v2067?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz sr5010 eller yamaha rx-v2067?
    Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:54
Jeg har lige købt en marantz sr5010 og har i forvejen yamaha rx-v2067, men hvilken skal jeg bruge i mit primære setup? Jeg er selvfølgelig mest opsat på marantz pga. Den er nyere hvis den er ligeså god eller bedre.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 21:34
Der er ikke andet for end at lytte sig til det. Ingen af os andre kan fortælle, hvad der lyder bedst i dine ører. Og yderst få, har sikkert hørt de to på de samme højttalere :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 22:16
Vil - uden at have lavet en direkte sammenligning - mene a Yamaha'en er en tak bedre.

I følge specs yder den 2x130 W, hvor 5010 yder 2x 100W
Den vejer lige 6 kg mere end 5010.

Den har til gengæld ikke WiFi.......

Min mening er at 2067 nok er ældre, men en til to klasser "kraftigere".
Men det er dig der skal betjene dem og lytte til dem.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 09:12
Enig med Klaus. Og der kan desuden laves WiFi på 2067 (og andre netværksreceivere) for et par hundrede kroner.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu