|
Marantz SR5010 og beolab 7.1 tilslutning? |
Besvar |
Forfatter | |
mbjerregaard
Bruger Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2018 kl. 19:08 |
Hej,
Jeg skal til at lave loftshøjtaler herhjemme og skal derfor kun have en center og en subwoofer udover dem i loftet. Dertil har jeg købt en Beolab 7.1 som center højtaler. Den skal kobles til min marantz sr5010. Hvordan gør jeg dette for at kunne virke som center og tænde når forstærker tænder? Gerne link til kabler osv. På forhånd tak. God aften Mvh
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
SR 5010 har pre-out til center og 12 volt trigger.
Begge dele kan kombineres til powerlink med et adapterkabel som dette: Så skal du bare have et powerrlink kabel over til din centerhøjttaler. Kig evt i PeterPans tråd her på recordere.dk der er vist 1000 kombinationer af alt muligt udstyr, hvor der altid er noget B&O imellem. Klaus
|
|
mbjerregaard
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus.
Tak for svar. Jeg tænker om det er ok med 12volt som trigger udgang. Kan læse i hans tråde at det kun er 5v (usb). Sker der noget ved det?
|
|
AllanMinds
Ny bruger Oprettet: 30-Marts-2015 Sted: Hinnerup, Dk Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Hvis du bruger kablet fra av-connection er det ikke noget problem, der er en 12 til 5 volt stepdown i kablet. Allan
|
|
mbjerregaard
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen. Så lykkedes det, har fået kabel og højtaler, dog syntes jeg højtaleren brummer en del, hvilket er meget irriterende. Hvad kan dette være?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |