|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 08-December-2008 kl. 19:15 |
Som overskriften siger, vil jeg gerne være sikker på, at den vil kunne trække evt. Elac 247 eller 243 inden jeg invester i den? Jeg overvejer nemlig med tiden at anskaffe Elac højtalere. hvis økonomien tillader det. På forhånd tak |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Ja ingen problemer, det kan være et fornuftigt valg, det er et af 2 mærker jeg har gode erfaringer med sammen med Elac
![]() |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Marantz kan som reelt leverer rimelig meget Power, så jeg kan da kun forestille mig, at den passer fint til højtalerne.
Jeg har dem selv, og det er bare nogle lækre speakers ![]() /Zirio |
|
![]() |
|
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Tak for det Christan og zirio Redigeret af Sickboy - 09-December-2008 kl. 08:49 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Nominal/Peak Power Handling 120 watt er bare hvad de kan tåle i lang tid
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay altså hvad højtalerne kan tåle. Der kan man bare se hvor lidt jeg ved om HIFI |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |