|
Marantz sr6011 hjælp |
Besvar |
Forfatter | |||
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 794 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-December-2020 kl. 12:09 |
||
Jeg har lige opdaget at min Marantz sr6011 pludselig kun afspiller i stereo eller multi Chanel via min AppleTV
Har resat den og opsat den via mikrofon igen Men samme lyd er der Nogle der har et bud på hvorfor lyden ikke er rigtig dekodet Har ikke ændret på kabler eller noget
|
|||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Står ATV til PCM i lydoutput? Klaus
|
|||
Flarup
Funktioner
Tak(0)
|
||
lydformat står til Auto, Atmos tilgængelig
Det mærkelige er at på Netflix er filmen the midnight sky i atmos Men de film jeg har i iTunes som eks die hard Og filmen sjæl og Mulan i Disney plus er det multi In + surround
|
|||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
sådanne er det ATV 4
|
|||
Flarup
Funktioner
Tak(0)
|
||
hvad mener du Per ?
|
|||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke helt rigtig. Man kan godt sætte ATV til at lyd skift til, så kan sender ATV lyden som Dolby digital, hvis den er i dd. Men den kan så ikke sende atmos. Hvis man vil have atmos, så sendes lyden som pcm.
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er jo heller ikke givet at Dolby digital er bedre. Ved pcm er det jo bare ukomprimeret lyd der er de ordet i ATV og så vidt jeg har forstået så understøtter ATV dd+, så lyden burde være lidt bedre.
|
|||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad galt er der nu i det? Så får du jo netop det lydformat filmen streames med.
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |