|
Marantz SR7010 - erfaringer? (Stabilitet og CEC) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 21:00 |
Hej!
Jeg overvejer at købe en SR7010'er til mine XTZ 99.36 højtalere. Jeg kan dog læse på Amazon, at nogle købere klager over manglende stabilitet ![]() Ungerne ser tit børnefilm fra en Raspberry Pi tilsluttet vores TV. De elsker at de kan styre Pi'en via fjernsynets fjernbetjening. Ved i om SR7010'eren videresender CEC-signalet, så Pi'en stadig kan styres, hvis den tilkobles receiveren? Andre kommentarer til SR7010'eren er også velkomne
![]() |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Angående WiFi, så har jeg en 5010, den skal lige rebootes en gang hver 3 uge, ellers kan app'en ikke få fat i den.
Klaus |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
jeg købte en 7010 i sidste måned for at få Atmos, DTS:X, HDMI 2.0a og HDCP 2.2 og til den pris hos H*-F*-F****s på 8.500,-kr tvivler jeg stærkt på om du kan finde noget i tilsvarende kvalitet og med så fremragende en lyd specielt i Atmos/DTS:X 5.1.4.
Jeg har indtil nu ikke oplevet nogen form for problemer hverken med Wi-Fi eller manglende lyd ved opstart. Angående Bluetooth bruger jeg det ikke og kan derfor ikke svare på det.
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Fedt med indsparkene :-) @jespermart, bruger du HDMI-CEC? Hvis ja, virker det som det skal.
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
jeg bruger ikke HDMI Sec, da hele mit system styres via Logitech Harmony 950 og Locitech smart control, men der er i menuen mulighed for at sætte HDMI control til on, men om det fungerer ordentligt kan jeg ikke svare på
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |