|
Marantz sr7010 jamo D500 sub 650 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1771 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2025 kl. 11:05 |
Fint surround anlæg sælges delt eller samlet
Marantz SR 7010 Hbo 2000 5 stk Jamo D500. Hbo 4500 2 stk Jamo D6. Hbo 500 Jamo Sub 650. Hbo 2000 Tar du det hele siger vi 8500 Alt sammen i meget fin stand, dog virker volumen knappen ikke på den originale fjernbetjening så jeg har lige købt en uoriginal fjernbetjening (ikke pakket ud) efter ønske kan en masse ht kabel medfølge ganske gratis. Befinder sig i Hasselager/Aarhus syd
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
ubnt_hdmi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2025 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2500 kr. for din Marantz SR7010
![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1771 |
det er fino.... Undskyld det sene svar, troede jeg fik besked hvis der var aktivitet🤔
Redigeret af Ning - 13-Oktober-2025 kl. 22:08 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40741 |
Hvis indstillinger for forum er rigtig opsat, så kommer der en e mail når der sker opslag i de tråde der oprettes eller skrives i.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
ubnt_hdmi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2025 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 2 |
Jeg har fundet en anden imellemtiden, beklager🫤
|
|
![]() |
|
Det var en skam, men det er jo min egen skyld.
Tak for tilbagemelding...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
SimonB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2018 Status: Offline Point: 6 |
Hvilken farve har dine D500? og hvor gamle er de?
|
|
![]() |
|
SimonB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2018 Status: Offline Point: 6 |
Er alle D500 LCR eller er 2 af dem D500 Sur? |
|
![]() |
|
De er alle sorte ja. 3 lcr og 2+(2 d6)surr
Alder kan jeg ikke huske præcis men gæt er ca8 år. Jeg har købt fra ny og de har altid hængt samme sted.så standen er meget fin
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Jeg er desværre mest interesseret i D500 LCR. Dipolhøjtalere er ikke anbefalet hvis jeg vil lave et atmos setup. Så skal enten være de 3 LCR alene ellers skal det ihvertfald være billigt.
|
|
![]() |
|
Du kan få dem alle 7 for 4000...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2374 |
Jeg er nok interesseret hvis SimonB hopper fra. Er der vægbeslag med?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |