recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marathon test af Blu-Ray afspillere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMarathon test af Blu-Ray afspillere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Emne: Marathon test af Blu-Ray afspillere
    Sendt: 03-August-2007 kl. 17:47

Her så endnu en tysk test, men denne gang af Blu-Ray afspillere nemlig:

• Panasonic
  • Pioneer, og
  • Samsung:

http://www.areadvd.de/index2.html

Redigeret af Hother - 03-August-2007 kl. 17:49
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 18:34
Ser godt for Panasonic. Men føj for nogle priser i DK
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2007 kl. 23:15
Jo - men nu er Blu-Ray jo også en forholdsvis nyere "teknologi", og noget dyrere at fremstille end SD DVD. Og billedet..........
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 12:18

Hej Hother

Pioneer maskinen er det den  første model de har lavet ???, hvis man køber den kan den så alt det der kommer af nyheder indenfor bluray, eller er der stadig ingen maskine der kan det.Tysk er ikke min livret.

Hilsen Agger

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 12:24

Hej agger - til det føste ja. Til det næste - delvist så vidt mit elendige tysk har overbevist mig om.

Jeg har det nok lidt sådan, at det bedste tilbud på markedet lige nu er Elgigantens tilbud på Pana BD10. Og det er det fordi, som tidligere nævnt, at du langt hen ad vejen modtager de firmware opdateringer som næsten gør, at den er på højde med BD10A. Dette altså hvis man primært er interesseret i at se film

ps - har ikke glemt at du skal låne noget af mig 

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 13:47

Hej Hother

Nej det troede jeg heller ikke du havde glemt. Mener du at hvis man køber den rimlig billige Pana, så kommer der updates så den kan det hele lige pludslig.Det ville jo være perfekt, når jeg nu næsten helt sikker beholder mit tv, så passer de jo sammen.Hvordan virker det der Viera som panasonic har valgt at bruge, Kan dit tv og blueray arbejde sammen.

hilsen agger

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 13:57

Hej igen agger, jamen du går såmænd bare ind på Panasonic Global hjemmeside, support osv... så ender du op i en side om Blu-Ray afspillere, og vælger det kontinent som du bor i. Derefter downloader du opdateringen (som umiddelbart ser ud til at være den samme som til BD10A) brænder herligheden "unzipped" på en CD-R, og vupti ind i afspilleren - og sagen er bøf.

Viera fungere just perfect og tv og afspiller - Superb

Check lige her:

http://panasonic.jp/support/global/cs/bd/download/bd10/bd10. html

Redigeret af Hother - 06-August-2007 kl. 13:59
Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-August-2005
Point: 824
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 20:12
Jeg synes nu Pioneer'en virker lækker med dens muligheder for at afspille divx, mp3 etc over netværk. Hvis Pana'en havde den slags.. mmm.. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu