recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Markh's hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMarkh's hjemmebio

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Hej Christian.

Jeg har KUN hørt mine egne kabler..

20k for en strømrenser? - det er sq da fuldstændig gak gak, eller bruges der udelukkende komponenter fra Duelund?

ja +20K for en strømrenser er fuldstændig gak gak, man må kunne få strømrenser for en brøkdel af prise som måske også er beder en NO strømrenser, man kan let få en mistanke at man faktisk betale rigtig mange penge bare fordi at der stå NO på den.

Har lade mig høre at strømrenser fra www.xindak.com, skulle være beder end dem fra NO, og så koste de jo en del mindre.

Selvfølgelig skal Christian tale positiv om strømrenser fra NO da han jo er forhandler af NO, alt andet ville være dumt.

Redigeret af Startrek - 15-December-2009 kl. 19:09
Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 20:16
Du har hørt el´ler læst om andre der er bedre en NO, men har du selv gjort dig erfaringer på det område.

Det er altid nemt at læse om andre produkter der er billigere, men en ting er hvad man læse en anden ting er hvad man prøver selv.

Jeg er lige kommet fra en kunde der har prøvet en af efter sigende de bedste strømrensere på hans anlæg (det var ikke en NO Thor eller Quantum), men i hans tilfælde gjorde den ikke det bedre.
Han havde også læst den skulle være det absolut bedste, og prisen var uden betydning.

Så men strømrensere og andre tweaks skal man selv prøve, hvad der er optimalt i ens eget anlæg. Og ikke kun stole på anmaldelser og hvad man læser rundt omkring.
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 20:19
Hvis du mener at over 20.000 kr. er dyrt for en strømrenser, så lad mig høre om du kan finde en der er meget bedre til en brøkdel, så vil jeg gerne prøve den.

Det må være guld værd at få den i mit sortiment. Jeg hører kun en masse snakke om at de kan finde noget billigere, jeg oplever bare det så utroligt sjældent , at det så også holder i den virkelige verden, og ikke kun som spec. hos en producent.Wink 
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af CSN Teknik CSN Teknik skrev:

Hvis du mener at over 20.000 kr. er dyrt for en strømrenser, så lad mig høre om du kan finde en der er meget bedre til en brøkdel, så vil jeg gerne prøve den.

Det må være guld værd at få den i mit sortiment. Jeg hører kun en masse snakke om at de kan finde noget billigere, jeg oplever bare det så utroligt sjældent , at det så også holder i den virkelige verden, og ikke kun som spec. hos en producent.Wink 

Du kunne måske tagen nogle strømrenser hjem fra www.xindak.com, det kunne nemlig være rigtig spænde og hør hvordan de klar sig over for de hund dyre strømrenser fra NO Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu