|
Martins hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MartinJuel ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2012 Sted: Hornsyld Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har faktisk tænkt på løsningen med bagbeklædning, men der ikke rasende meget plads inde bag ved anlægget. Så jeg tager den nemme løsning og laver nogle rammer med HT stof på. Stoffet er faktisk allerede købt ind i biltema :-) :-)
|
|
![]() |
|
MartinJuel ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2012 Sted: Hornsyld Status: Offline Point: 20 |
Så har rundsav og spraydåser været i sving i værkstedet, og resultatet blev et par rammer til at skjule anlægget og lednings virvaret.
![]() Det pyntede da gevaldigt på udseendet ![]() Og jeg slipper for ovenikøbet for at betterøv på snart 1 år trykker på alle de spændende knapper ![]() ![]() ![]() Man kan lige ane hvad der står i displayet bagved. ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det var også ankomsten af "en betterøv" der fik mig til at lave stoflåger. Tillykke med resultatet! Hvordan er de gjort fast? Jeg har to magneter midtfor på hver, og så støtter de af på en aluskinne foroven, hvor de også kan skubbes vandret ind på så de er væk. Forneden støtter det runde håndtag. Se link forneden.
|
|
![]() |
|
Det er faktisk så simpelt som det kan være. Det er to små klodser i bunden og en enkelt i toppen som er limet fast. Så kan man lige skubbe dem på plads når man er færdig med at rode
![]() Og det bedste er at jeg ingen problemer har med hverken fjernbetjeninger eller controller gennem stoffet i rammerne ![]() Og så er man klar til en god omgang Gran Turismo 5 med god lyd og fedt billede
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja det er simpelt. Hvordan får du så stoframmerne ud igen?
|
|
![]() |
|
Jeg trykker såmænd i et af de øverste hjørner og wupti pede så er de vippet ud :-)
Det eneste der bekymrer mig lidt er varmen.... Der bliver lidt lunt inde bagved men ved ikke om det er noget der gør noget? |
|
![]() |
|
Hurra!!! Så har julemanden været forbi i det lille træhus. ![]() Dejligt med en ny gadget ![]() ![]() |
|
![]() |
|
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
det ser sku flot ud, efter du har lagt en flittig hånd på værket :-)
|
|
![]() |
|
Tak tak.... Jeg er også selv meget tilfreds med resultatet, får dog ikke set så meget film som jeg gerne ville, men det kommer nok engang ![]() Jeg har faktisk et lille problem med lyden. Når jeg ser en film på dr1, tv2 eller tv3 så kan jeg ikke finde ud af at få surround sound lyd. Jeg kan kun få 5-kanals stereo. Gør jeg noget forkert eller skal jeg bruge nogle der NEO indstillinger? |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Der må være en indstilling der kan skiftes fra stereo til flerkanal eller lign. Det skulle jeg ihvertfald på min Boxer Box.
Mvh. Fausing
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |