recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Martins hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Martins hjemmebio

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MartinJuel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-November-2012
Sted: Hornsyld
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinJuel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 22:18
Jeg har faktisk tænkt på løsningen med bagbeklædning, men der ikke rasende meget plads inde bag ved anlægget. Så jeg tager den nemme løsning og laver nogle rammer med HT stof på. Stoffet er faktisk allerede købt ind i biltema :-) :-)

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinJuel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 21:59
Så har rundsav og spraydåser været i sving i værkstedet, og resultatet blev et par rammer til at skjule anlægget og lednings virvaret.

Det pyntede da gevaldigt på udseendet Smile
Og jeg slipper for ovenikøbet for at betterøv på snart 1 år trykker på alle de spændende knapperTongue

Man kan lige ane hvad der står i displayet bagved.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 22:04
Det var også ankomsten af "en betterøv" der fik mig til at lave stoflåger. Tillykke med resultatet! Hvordan er de gjort fast? Jeg har to magneter midtfor på hver, og så støtter de af på en aluskinne foroven, hvor de også kan skubbes vandret ind på så de er væk. Forneden støtter det runde håndtag. Se link forneden.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinJuel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 22:21
Det er faktisk så simpelt som det kan være. Det er to små klodser i bunden og en enkelt i toppen som er limet fast. Så kan man lige skubbe dem på plads når man er færdig med at rode Smile
Og det bedste er at jeg ingen problemer har med hverken fjernbetjeninger eller controller gennem stoffet i rammerne Smile

Og så er man klar til en god omgang Gran Turismo 5 med god lyd og fedt billede Thumbs Up
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 22:23
Ja det er simpelt. Hvordan får du så stoframmerne ud igen?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinJuel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 22:51
Jeg trykker såmænd i et af de øverste hjørner og wupti pede så er de vippet ud :-)
Det eneste der bekymrer mig lidt er varmen.... Der bliver lidt lunt inde bagved men ved ikke om det er noget der gør noget?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinJuel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 20:54
Hurra!!! Så har julemanden været forbi i det lille træhus. Smile  
Dejligt med en ny gadget Tongue

Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 11:30
det ser sku flot ud, efter du har lagt en flittig hånd på værket :-)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MartinJuel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af President83 President83 skrev:

det ser sku flot ud, efter du har lagt en flittig hånd på værket :-)

Tak tak....

Jeg er også selv meget tilfreds med resultatet, får dog ikke set så meget film som jeg gerne ville, men det kommer nok engang Smile

Jeg har faktisk et lille problem med lyden.
Når jeg ser en film på dr1, tv2 eller tv3 så kan jeg ikke finde ud af at få surround sound lyd. Jeg kan kun få 5-kanals stereo.

Gør jeg noget forkert eller skal jeg bruge nogle der NEO indstillinger?

Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 14:08
Der må være en indstilling der kan skiftes fra stereo til flerkanal eller lign. Det skulle jeg ihvertfald på min Boxer Box.
Mvh. Fausing
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu