|
Martins stue |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ser fint ud
![]() Betaler du en royalty for den punktopstilling ![]() |
||
![]() |
||
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
|
Tak! :)
Jeg går meget op i detaljer, og hvis det endelig skal være, så skal det også være! ;) All in or nothing spiller i hovedet, hvilket kan være fint, men skam også skidt til tider. Eller refererer du til noget bestemt, jeg ikke har gennemskuet? :)
Redigeret af mjmusicianmj - 29-Januar-2014 kl. 11:47 |
||
![]() |
||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
|
Han mener måden du har skrevet dit udstyr på. Det er en kopi af hans. :) Edit: Hvilket han selvfølgelig mener som en joke. :)
Redigeret af Rolias - 29-Januar-2014 kl. 20:28 |
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Ser godt ud - skal nok blive godt! ;)
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
|
Aha, jeg troede Ironman referede til min stue. Ja, jeg synes umiddelbart det gav et godt overblik over udstyr :) Det var skam ikke ment respektløst, at jeg "lånte" uden at spørge ;) Tak Rasmus, jeg er også sikker på det nok skal blive godt :)
Redigeret af mjmusicianmj - 31-Januar-2014 kl. 12:02 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |