|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() Sendt: 24-December-2008 kl. 12:15 |
Så er der igen massser af penge at spare på PS3 spil ved, at bestille fra England. Bla. a Far cry 2 til 17,95 £ og mirrors edge til 19,95 £. Samt en masse andre mere eller mindre interesante titler. http://www.game.co.uk/lowdown.aspx?lid=7641&cm_mmc=game- _-sale-_-launch-_-email&page=1 Eller her er f.eks prince of persia til 22,95 £, eller Death Space til 26,95. og lidt andre titler |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
http://www.play.com/Games/PlayStation3/3-/254484/2-/Promo.ht ml?cur=258 Så tilføjer jeg vores allesammens elskede PLAY. Jeg har lige bestilt Mirror's Edge til 156DKK! Det havde dog været ca. 30DKK billigere hvis de lod os betale i pund! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hej Alle og RIGTIG god Jul ... Jeg er altså lige nød til at bringe et emne op igen, som mange (inkl mig selv) er MEGET i tvivl om ... Hvis vi bestiller varer fra en Webshop i UK eller andet EU land og hvor butikken også sender fra pågældende land ... Hvornår skal man så evt. betale ekstra (Told, moms o.s.v.) og hvad er grænsen for hvor stort et beløb man må købe for før fælden klapper ??? Umiddelbart når man læser på Post Dk's hjemmeside står der jo at man ikke skal betale noget : Køber du varer i lande inden for EU? Når du køber en vare i et EU-land, skal du som hovedregel hverken betale moms, told og fortoldningsgebyr. Jeg har selv her i december våget mig ud i indkøb fra UK fra 2 butikker : Gamestation.co.uk og Shopto.net ... Jeg har modtaget mit spil fra Shopto, men ikke set noget fra Gamestation selvom de allerede dagen efter bestilling sendte fra England ... Hvor lang tid skal jeg evt. forvente der kan gå ??? Jeg er lidt lun på et Rock Band set med trommer og det til ca 130 pund, men ved ikke om jeg tør da jeg ikke lige kan overskue en evt. ekstra regning ... Håber der er en eller anden som er inde i disse problemstillinger, som vil bruge sin dyrebare juletid til at skære det ud i pap for mig og måske andre ... På forhånd tak og RIGTIG GOD JUL QueenYard |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Du skal aldrig betale told indenfor EU, og der er ingen beløbsgrænse. Sælger et firma for under ca. 300.000kr pr. år til et andet EU land (i dit tilfælde til Danmark naturligvis) betaler du moms som i det land hvor du handler. Sælger et firma for over de ca. 300.000 har de pligt til at opkræve dansk moms, du skal ikke foretage dig noget det er firmaets "opgave" - Amazon.co.uk gør det f.eks. så når du ser en vare på siden vil prisen du bliver trukket være lidt højere (varens pris - engelsk moms + dansk moms) Det endelige beløb, kan du naturligvis se inden købet godkendes. Redigeret af Kasper_J - 24-December-2008 kl. 14:38 |
|
![]() |
|
Queenyard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
![]() |
hej Kasper Det så hvis man handler hos amazon, men shopto gjorde ikke noget med prisen ... Burde de så ikke det ... Jeg forventer da at både shopto og Gamestation er over de 300.000 ...
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Det er deres problem, ikke dit. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
tak for the heads up, mirrors edge og far cry 2 er bestilt!
glædelig jul |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Spil fra Gamestation tager som regel noget tid. Mener der gik omrking 10-12 dage for mit vedkommende sidst da jeg fik fallout 3 for 19,95 £. De fleste andre Engelske shops tager 3-5 dage. Ved ikke lige med Shopto, da jeg af en eller anden grund ikke kan bruge mit Visa kort der. Som en anden skrev, betaler du aldrig told ved køb inden for EU. Men du skal betale moms i det pågældende land ( er med i prisen ) eller hvis den pågældende forhandler omsætter for mere en et vidst beløb om året i Danmark, skal man betale dansk moms. Det er forhandleren der skal opkræve denne, moms og derefter afregne med told og skat i DK. Man skal dog være opmærksom, på at Play.com sender fra Jersey, som ikke er med i EU. Så der er risiko for at pakken bliver taget ud til told kontrol, og man derefter skal betale ved kasse 1. De andre forhandlere sender fra UK Mainland, så der er ingen risiko der. Jeg har dog aldrig selv fået taget noget til told fra Play.com, men risikoen er der. Redigeret af Klondike - 25-December-2008 kl. 09:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Klondike og Jer andre .... Tak for Jeres svar ... Som jeg forstår det skal jeg bare bestille løs Vil det så betyde at jeg uden problmer kan bestille Rock Band til 130 Pund og forvente at den pris jeg tjekker ud med er prisen og Post DK bare har at få fingeren ud og aflevere min lille "gave" QueenYard |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du kan få dem til at sende, og du bestiller fra UK mainland, så er svaret ja. Det er dog ikke sikkert de vil sende Rockband. De fleste vil ikke sende hardware, men du kan da prøve. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
nu ved jeg ikke om der er noget specielt ved den rock band pakke du kigger på (en ekstra guitar måske?) men hvis ikke, så kan du umiddelbart købe rock band 1 instrument edition inkl. fragt for 999,- hos coolshop ( http://www.coolshop.dk/catalog/product/57266-rock-band-instr ument-edition--for-ps3) EDIT: NVM! så stod der sku at det er uden spillet.. havde jeg ikke regnet med man kunne? Redigeret af nekolas - 25-December-2008 kl. 11:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |