|
Master reset af Bose V30 ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 12:13 |
Hejsa
Jeg har forgæves forsøgt at Google og snakke med Bose support om en Master Reset af mit V30 anlæg. Bose siger det findes ikke . Der findes en reset option i menu , men den resetter ikke tilbage til "scratch " , kun enkelte ting. Og tage strømmen fra resetter , hvad ved jeg , ikke noget der kan ses. Og kan ikke tro at der ikke findes en total reset ? Så en der ved noget ? Stein
|
|
![]() |
|
pchrist7 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Stein
Kender ikke selv Bose V30, men Google fandt bl.a. tip om at du skal fjerne strøm fra anlæg mindst 1 time. Håber det hjælper dig videre. Per
|
|
Mvh Per
|
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Hej Per.
Det har jeg også prøvet , flere gange endda , hjælper heller ikke , men tak alligevel. Stein
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19852 |
Well, når nu Bose fortæller dig at der ikke gør, hvorfor tror du dem så ikke? Hvorfor vil du have den resat? Har du prøvet strømmen fra i en time og så holde power knappen inde, mens du sætter strøm til? Klaus |
|
![]() |
|
Fordi min erfaring med mange elektroniske ting er , at de alle , som regel , har en master reset , og tvivler på at et mærke som Bose , ikke har det .
Jeg har rodet så meget med det anlæg at jeg gerne vil starte from scratch. Og nej , den har jeg ikke prøvet , vil jeg en af de nærmeste dage. Stein
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |